Régóta kellet egy 5 húros bass igazából stingray 5 lett volna a cél de gondoltam egy próbát megér ez a Lakland puska is! Azonnal bejött nyara meg a húrtáv is rendben volt! Kapott "új" húrokat ami egy stúdiót élt meg. No ekkor a magasak is megjöttek mélyek is meg minden ami csak kellhet!!! El kell ismerni, hogy az 5 húros bassznak igencsak jót tesz a 35-ös menzúra amit feszes és gyors H-val konstatál. Na szóval így elsőre hosszú házasságnak tűnik a dolog de én már nem merek ilyet írni mert ...:))) De az első tünetek ezt mutatják!:))) Sajnos az alsó szarvon az ütés elég csúnya de ha hosszútávú kapcsolat lesz akkor majd megjavíttatom vagy verek még rá párat, hogy vintage legyen!:)))
Hangminta hamarosan!
folyt. köv.
hol van a próbatermetek?
szoktam hallani egy ilyesni stílusú zenekart próbálni "felénk",
és nagyon tetszik amit hallok... :)
ööö...,nem a bézerposzt érdekel, csak ha ti vagytok, akkor infó... :)
Basszusgitárost keresünk funky,soul,acid-jazz feldogozásokat játszó zenekarunkba Budapesten.(havidíjas próbatermünk a IX.ker-ben a Vágóhídon)
Jelentkezni lehet a mrnilsholg@gmail.com-on.
mint megtudtam...,bár gondolom nem nagy titok..., a butcher az gitár fuzz,
vagyis erősen mélyvágot, a készítő elmondása szerint.
...,van neki basszusfuzz pedálja is. slaughter. :)
Na most megnéztem ezt a crate bx-100 kombót, és leesett. Kb. 6-7 éve levelezgettem egy nagynevű bézerünkkel, akit megkérdeztem egyszer egy 15"-os ebs drome hirdetésről... Azt mondta, hogy azt feltétlen vegyük meg, mert istenkirálycsászár, stb... Elmentünk Szombathelyre, megnézni a Drome kombót, és kérdeztem a csávót, hogy mér adja el, és ő min fog játszani? Megmutatta azt is... Na, ez a Crate úgy mosta le a pályáról a Drome kombót, hogy utána abba is hagytam a levelezést :Đ
Cseszkődtem egy ilyet. Sajnos csak Line6 hd500 on keresztül tudtam webkamerás buzulást megejteni. Kérem figyelembe venni, hogy kb. 4-5 hete nem volt bass a kezemben.:)
Föl-le mennek az árak, itt > éppen most toltak rajta még egy kicsit felfelé... Előbb utóbb minden forgalmazó igazodik, főleg egymáshoz :(
Ja, meg elfelejtettem, hogy a P-112-ben a Selenium magas + Robi szabályozható hangváltója is minimum 12-15 eFt-ot ér a mélyhangszórón kívül.
de basszusra igen. DS-1 meg ízlés dolga, tőlem lehet akármikori, meg akármilyen modos, nekem nem tetszik, de mondhatnám azt is, hogy szar.
De nekem meg tetszik a NYC Reissue Big Muff, másnak meg nem ....
kinek a pap, kinek a papné.. nekem bejött a DS-1 hangja, amikor élőben hallottam.. HM-2-t és HM-3-t még nem láttam, hallottam, de ha te mondod... :D Tényleg kocos, ha már felhoztam példának a Tech 21-et: olyasmi pedálokat tudsz készíteni, vagy az valami egészen spec dolog?
Keeley modot nem kell ám olyan szigorúan venni, hogy csak az jó, mait maga Keeley csinál :D Oly szépen le van dokumentálva :D Ha jóskapista csinálja meg korrekten az is ugyanolyan. Az, hogy most ez jó-e vagy sem? Ízlés dolga, seggreesni nem kell, a DS-1 egy szar pedál, lezs belőle egy használható pedál, ami nem feltétlenül jó, de van akinek tetszik. Modolni meg mindent lehet, BOSS-okat meg szinte kötelező :)
De ha már torzító és BOSS, akkor HM-2 és HM-3 nagyon jók basszusra!!!!!!
szegedi majálison hangosítok, megváltásként várom maad-ék zenekarát, tegnap karaoke, ma popénekestanoncok vonyítanak, mint a körfűrész. mondjuk a monitorozásért már megtanultak ugatni, de nembelelógatni a miksit, na az még nem megy. :)
17-18 ropi az pont egy ilyen lélektani határ a basszusgitártorzítók esetében. ODB-3 kijön belőle, de annak gyárilag olyan fos papír hangja van, hogy csak magaddal tolsz ki. Nekem ugyanez van, annyi különbséggel, hogy Eldzsi modolta. Jót tett neki mindenképpen az alkatrészek minőségi cseréje, de nem a legfaszább. Ráadásul a pedál kapcsolója elég gyenge pontja a kis kütyünek, nekem már szarakszik. Én inkább még gyűjteném a pénzt a helyedben, és megnéznék valami jobbat. Ez például egy zseniális pedál.
Kérdés: állandó torzítással játszanál, vagy kapcsolgatnád számok közben? Mert engem ugyan itt már leszóltak, amiért a Boss DS-1-et ajánlottam egyszer valakinek, de igenis jó lehet az is. Csak mivel azt inkább gitárra találták ki, eléggé zabálja a mélyeket, amit erősítőn kell korrigálni. Viszont ha meg lekapcsolod a torzítást, búgni fogsz mint a boci. Sexy barátunk pl. használ egy Boss DS-1-et, bár az sem gyári, Keeley modos.
Line6 kombón egyszer játszottam, nemtudom a típusát, de én óva intenélek tőle. Ennyi pénzért tudsz venni egy Roland Cube 100-at, ami agyonveri a Line6 kombót.
Én is megcsinálok - majdnem bármit - de azért nem mindegy, hogy öt perces javításhoz kétszer fél órás szerelés társul (szét és össze), vagy kikapom, javítom, beteszem. Aztán perzse sípol a "kolléga", hogy bazmeg nekem mér háromezer, mikor jóskának csak kétezer volt?
Most javítok egy GK BL250 fejet. Nincs nagy baja, de a szervizesek rémálma a szerelés. És apró hibákkal idővel számolnod kell, ahogy elnézem a belsejét. És itt az lesz a gond, hogy mivel kurva szopás szerelni, sosem lesz olcsó a javítás, hiába csak egy forrasztási hiba (az tuti lesz benne !!!!)
Volt nálam már RB400II, az egy álom ehhez képest, de azzal is szenvedtem, pedig csak egy jack csere volt ...
a Line6 20-szal több, de van benne synth, Compressor, Envelope Filter, Octaver, and Chorus is
azon gondolkodom, hogy ha a line6 elfogadható cucc, akkor eladnám a gt6b-t és annak az árát beletenném a kombóba, meg egy ODB3-at is tudnék venni belőle a GK-hez képest