Ja igen, rémlik már és még a komolyzenére jött a keményzene, mint műfaj megnevezési alternatíva, vagyis a könnyűzene inverze :D Volt bőven hülyeség a fejekben, aznap feküdtem a röhögéstől :D
Egész pontosan nem "rágódtatok", hanem a kortárs zenét fikáztátok, mint rendesen :)) Azt pedig konkrétan, hogy "a kortárs zene klasszikusa simán lehet pl. Cage vagy Stockhausen is. Más területen pl. Jean M Jarre is klasszikus", azt éppen én dobtam be, de ezzel nem szeretném Wazul érdemeit csökkenteni a témában :)
Húúúú basszus, most tudtam csak megnézni. Be kell lássam, komoly hiba volt részemről belinkelni, elnézést érte! Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a felvétel - ahogy látom - vagy két éve, vagy lehet, hogy még régebben készült. Ilyen zsenge korban ez rengeteg idő, azóta nagyon sokat fejlődhetett a srác, ha valóban tehetséges és szorgalmas.
ja :D egyszer wazullal ezen a témán rágódtunk, hogy klasszikus vagy komolyzene a helyes megnevezés? erre bedobta a kortárs klasszikust fricskaként :D nyert!
Amúgy léteznek kortárs komolyzenék, amik hallgathatóak, sőt! Ez pl. már szinte csöpög:
Phillip Glasst, Wim Mertenst, Michael Nymant hallgatok, ők kosrtársak, de minimal. (utóbbi kettőt a Greenaway filmek által ismerem csak).
Ligetit is szeretem, őt nem tudom kortárs-e, de nem klasszikus :D
Nem hinném, hogy lenne olyan elvetemült jazz rajongó, aki élvezettel hallgatná M.Miller élete első próbálkozásait a hangszeren (ha létezne ilyen felvétel). Ha mégis, akkor az egy idióta.
nekem ugyan nincs sok tapasztalatom a pukikkal, de van magyarázata annak, hogy két tekercs sorba kötésével a jelszint miért nem egyenletesen növekszik a teljes frekvenciatartományban. Mert a sorba kötéssel a jelszint nő, de a magas tartomány veszít valamelyest a fényéből... Egy EMG HZ puki tekercseinek gyári soros kötését párhuzamosra átkötve is érzékelhető részletdúsulás lett a következménye. Nem drasztikusan, de éppen annyira, hogy ellensúlyozta a jelszintcsökkenés negatívumait.
van a jack végén ez a toldalék , hogy normál húrokat lehessen rátenni.
nem tudja valaki hogy lehetne ezt tartósan feketévé "varázsolni"?
alkoholos filc, "szigszalag" nem oké.
elhiszem, de a linkelt videón iszonyatos amit művel! Végig hallgattad? Ha nem, tedd meg, csak egyszer legalább! A második perc környékén már a falat fogod kaparni kínodban!
ezért nem előnyös ilyen fiatalok 2-3 évvel ezelőtti iskolás nekifutásait belinkelni, és akkor még örülhetünk, hogy Jeti nem alázza szarrá, ahogy szokta :Đ
Ennek a kiscsávónak nem Marcus-szal kell versenyezni, hanem a saját zenéjét és érzésvilágát kell hozni, és abban már most nagyon ott van... de sztem már túlfényeztük ma a sátániakat :)
ez iszonyatosan szar! pontatlan és hamis. nem kicsit, nagyon! de nem csak a basszus, hanem minden hangszer! ráadásul percről-percre lesz egyre szarabb és nem fordítva.
Hm. Akkor ő, ezek szerint más veszprémi. Nem tudom. Az elmúlt négy éveben, csináltam vagy 15 ilyen átalakítást és nem mindenki kérte a fehér Jeti feliratot. Persze, tök mindegy.
Bassplanet Szabi már "rég" mesélt róla, hogy "nagyon ügyes srác".
Ő segített neki a GB75 tuningban is (asszem).
Ha jól emlékszem egy Blasiusos "húrbörzén" találkotunk csak személyesen.
Sziasztok! Kísérletezett valamelyőtök J pukik sorba kötésével? Mik a tapaszatalatok? Én most kipróbáltam, de az kívül, hogy a jelszint sokkal nagyobb, mint amikor párhuzamosan vannak, nem hallok nagy különbséget. (Nagy erősítőn még nem tudtam kipróbálni.) Ha valakinek van tapasztalata, kíváncsi lennék rá.
"18 éves vagyok, Sátán élek. Először zongorázni tanultam, de 10 éves koromban egy tanárom hatására basszusgitáron kezdtem el tanulni."
Sátán élek - ez kurvajól hangzik! :Đ Ha valakit 18 éves korára ennyien ismernek, abban nagyon sok munka van... Le kéne jól b***i az apját, mi a faszt veri magát...
én úgy az egészre mondtam, erőszakosak a magasai kicsit ehhez a műfajhoz szerintem ennek a keverésnek. vélelmezném, hogy valami felharmonikus generátor lett ráakasztva a masterre.
vagy valahol 4-5 khz körül van egy lyuk a monitorban. :)
...ha jól látom és nem tévedek, Bartók Vince a srác.
És az egy Woodhead/Zolkow-os Gb75.
Asszem Megyához is jár(t) srác.
Borsodból hoza fel a faterja minden órára...
(remélem nem tévedtem semmiben:)
Tegnap végigültem egy vegyes műfajú (komoly- és könnyűzenei vagy inkább jazz) tehetségkutatót, ahol megjelent egy szedett-vedettnek kinéző quartet, és előadtak egy saját számot. A kb. másfél méteres, kicsit sántító bézer nagy dudorászva tolta a dobossal a tempót, és olyan mértékben söpörtek le mindenkit, hogy a többieknek szinte kár volt eljönni... Mint kiderült, a felsőörsi Snétberger Zenei Központba járnak muzsikálni, és nyáron már fix helyük van a VeszprémFeszt dzsessz programjának színpadán. Így néznek ki (hárman a négyből:):
ha ez amatőrfelvétel, akkor grat. Pöttyet ugyan tényleg magasba húz, de sebaj, ez még klasszikus dixi-felvételeknél is gyakran előfordul. Viszont az egész hangzáson valami enyhe mákos-, néhol darástésztás tozítás van, ami nem elegáns. Kicsit szutykos lesz tőle a csajszi szép hangja is, a pengetősök is, beleértve a bézt is. A kontúrokat és ezzel együtt a dinamikát is rontja picit. Nem zenei, hanem hangtechnikai problem.
direkt tették ilyen kicsit röfögősre, néha be is csörög /a végén is hallani a becsörgést, mint egy precision lenne/, én tompább, bőgőszerűbbet akatam, de az valahogy meg eltünk az egészben...
Mennyiért tudnám szerintetek elpasszolni egy Behringer BX3000T 300W-os tranyós fejet illetve egy hozzákészített 500 W-os 2x celestion BX250 250W-os hangszóróval ellátott épített hangládát?
Valamiért határozatlannak hallom. Lehet, kevesebb szub, több középmély kellene. Az éneken sok a magas, tudom, most ez a divat de ehhez a stílushoz kevésbé hi-fis hangzást képzelnék el.
Én egyszer próbáltam egy esdán mag410-et, nem voltam tőle elájulva...
Egyébként sokáig használta 410+115 kombinációt és szerettem (az 115 nagyon megadja az alját), de egy 410-es is elég lehet szinte bármire, ha jó a láda.