Nem adja, veszi. cs-3-at semmiképpen se! Ellenben a bass limiterük fasza (lmb talán a jelzése).
Nekem ewr demeter klón van, finoman teszi a dolgát, szeretem (szerettem, már ugye szobagitáros vagyok, vagy még azse :D). 12V adapterrel jobb mint 9V elemmel.
3 év delayjel végre onlájn is hallgatható a kedvenc magyar basszusgitárosom - egyébként szerintem nem is túl jó szandú - Ré basszusgitárja. Nem értem minek kellett lecserélni a Jack Bass Customot :D
Ibanez CP-9/10, EWR Demeter Copmpulator klón.
Trace Elliot SMX dual band compressor. Most meg van vakerán az - elméletileg - utódja az Ashdown dual band compressor, ha ugyanaz a megoldás, akkor az is biztos jó, ki kellene próbálni. Ezek mondjuk már 20 ezer felett vannak, de ahhoz a szolgáltatáshoz képest, amit nyújtanak, bőven olcsó, szvsz. (De az Ashdownt télleg nem ismerem)
viszont Kócos D-bass-e nagyon nagyon bejött... hihetetlen, milyen jót tudtak koppintani a spector gyárban! eszméletlen kiegyenlített a hangja és baromi kényelmes is... meg jól is néz ki!
volt még pár másik gitár is ami tetszett de olyan fura nevük van, hogy egyre sem emlékszem! :D
(és akkor itt én is megköszönném a Kócosnak lepasszolt húrkészleteket, szépen csilingelnek!)
És tudod mi a poén? Ebből a Studio Bass-ból hiányzik a hátsó PU (egy Szegedi van a helyén, vagyis a helye alatt) és törött a pálcája. Pár évvel ezelőtt Määdtól kaptam egy Studio Bass nyakat és egy PU-t :D Úh. az a PU megy bele, a nyakat még eldöntöm, hogy marad-e, amásikkal lenne egy kis famunka, viszont jó a pálcája :D
Ami a vegyes renomét illeti, szerintem meglehetősen előítéletes a megítélése. Puhább, sérülékenyebb, mint az éger, de amúgy lőtt kutya legyek, ha valaki HALLJA a különbséget a kettő között. A 80-as, 90-es évek japán hangszereire különösen jellemző volt. A japán gitárgyártás fénykoráról beszélünk! Nekem is volt és van jó pár, a Fernandes-en kívül Ibanez Roadstar II, Soundgear, japán Squier, jobbnál jobb hangú hangszerek mind. A Music Man Bongo is basswood, és nem mondanám, hogy szarul szól. Ettől még lesznek itt páran, akik mindjárt lefikázzák itt jól. Az első kettő poénból, a harmadik már nem.
Akkor még egy kis ízelítő, hogy milyen témák vannak még a tarsolyban :)
Mondjuk meg is kell majd rendesen írni őket, de szerintem most kicsit visszatérünk majd a jezdeti, gyorsabb, kevésbé matekos, agresszív vonalhoz. Mondjuk ha rajtam múlik, szeretnék csempészni bele egy hangyányi ambient, elektro vonulatot is :)
Nagy bódottág van. Ha minden igaz laza két és fél év után megint beindul a FUGE henger. 5-6 héten belül várható pár új dal. Ilyesmi ötletekkel:
Ehez kapcsolódó kérdés lenne. Még mindig midi basszussal dolgozunk majd első körben. Jelenleg Triliant használunk, esetleg valaki tud valami jobb megfejtést anyabaszó metalkodáshoz?
Igen, a LEB-ek basswoodok - legalábbis a korabeli prospektusok szerint.
A Fenderek korábban A FujiGen gyárban (ahol tbk. az Ibanezek, meg persze sok minden más is), újabban a Tokainál készülnek. Könnyű őket megkülönböztetni: az előbbiek MIJ, míg utóbbiak CIJ jelölést viselnek. Mint korábban volt róla szó, Fernandes-ék soha nem rendelkeztek saját gyártó kapacitással, viszont a Fenderek kapcsán említett két gyárral is gyártattak tbk., tehát felfedezhetőek átfedések a két márka között.
Semmi gond! Egyébként a Fernandes-ék nem hogy a Burny-t, de Fernandest sem készítettek soha. Különböző japán (Tokai, Matsumoku, Terada, FujiGen stb) gyárakban gyártatták őket, manapság Kínában. Burny logót eredetileg a Fernandes Gibson kópiái kaptak, amolyan al-márkája volt a cégnek.
US = Fender US pickups, alder/ash body, vintage hardware
non US = Fender Japan pickups, basswood body, standard vintage hardware
Ezen kívül létezik még egy Standard széria is, ami leginkább a MIM Standard-nek felel meg. Ma már, ha a CIJ, vagy MIM Fenderekről beszélünk, érdemes disztingválni, melyik szériáról van szó.
Ezt most nem egészen vágom, melyik gyárra gondolsz. Ahol a Fernandes-ek készültek?
Barátaink régebben Pesterzsébeten, a Kende Kanut utcában laktak. (Kende Kanut a község alapítója volt a XIX. században). Rendszeresen kaptak postai küldeményeket ezzel a címzéssel: XX. ker., Kende Kan út 52. Nem vicc! :)))
De tényleg! Feta itt is hirdette sokáig, én meg hájpoltam, mert jó fej vagyok, hogy milyen jó kis hangszer, meg minden, vegye már meg valaki, meg minden. Hát nem? Hát de! :)))
A kép bal elején (Fernandez mellett) a világos színű ház ablakai olyanok, mintha elforgatva tették volna be egymás mellé őket. Jópofa. Japános találékonyság.
A LEB a széria elnevezése a Fernandes márkán belül. LEB-1 = Preckó, LEB-2 = JB. 90-es évek. Minőségre, kivitelre nagyjából a JB62 (tehát az "US" jelzés nélkül, olcsóbbik) japán Fendernek felel meg, vagyis nem a 150+ ezresnek. Viszont annál lényegesen jobban szól, iszonyatosan jól. Csak hát mint tudjuk, azt a Fender logót a fejen mindig meg kell fizetni...
Mi az a LEB? Én abból indulok ki, hogy az én benyomásom alapján ez a japán Fenderekkel megegyező kategória (kényelem, hang), és egy japán JB szerintem 150e lenne legalább. Azt gondolom, hogy a Fernandes-nek nagyon nincs neve ha ez ennyiért reális. Rosszul gondolom?
Én nem gondolom olcsónak, általában 100 alatt mennek a LEB-ek. Évekkel ezelőtt egy makulátlan állapotú LEB-2-t 90-ért sikerül elpasszolnom. Azóta a használt árak lefelé moccantak...
Pár éve egy pont ilyet adtam el.(ez nem az,megnéztem a SN-t). Első tulajtól volt. Bő egy évig árultam, lehet volt kettő is, mire sikerült eladnom. Talán 100ért ha elkelt. Neten jelentkeztek rá legalább egy tucatnyian, de vhogy mégsem volt olyan kelendő...