Kb. annyira kuka a VM jávor teste, mint a mehikó éger teste. X-ed osztályú faanyag a válogatás pedig a "következő a raklap tetejéről" módszerrel történik. Volt szerencsém pár VM-hez, nem volt gond a testükkel. Nem autentikus 70-es JB hang, de nekem nagyon tetszik, pont a jávorsága miatti pattogósabb "gyorsabb" hangja. A használt árában nagyon megéri. SZVSZ
Szerintem azért nem válaszolok,mert lehyagytál egy "o"-t a címből.
Szegény két oo s wúdhedEgyszer megírom neki hogy küldje el az összes oda érkező levelet.Remélem nem egy spam robot...
30 565 76 42
Ejjel azt almodtam, h visszavasaroltam :(
Vmi kis love a nyakamba szakadna, meg is tennem. Beci, akitol en vettem, mar vett maganak egy ugyanilyet, a sorozatszama 1-el kisebb, mint amirol most szo van :)
Jéééé, ilyet se láttam soha. Én anno, még a 80-as években próbálgattam Wal-t - sajnos erősítés nélkül. Arra emlékszem, hogy iszonyat nehéz volt, bunkó, kényelmetlen nyakkal, viszont az anyagok, az alkatrészek és a kidolgozás minősége 150%-os volt. A hangját meg ismerjük. Kéne nagyon...
Nem szívesen ismételgetem magam, de a Fernandes LEB-2 talán a legszebb hangú JB, amivel valaha dolgom volt. Sajnos az ominózus hangszer egyelőre valóban túlárazott.
Szerintem se rossz test anyag a jávor, de egy Fender JB esetében számomra meglehetősen "témaidegen". Valószínűleg ez is közrejátszhat abban, hogy az ominózus VM modell nem igazán hozza a Fenderes karaktert...
A nitro témának vannak itt nálam sokkal nagyobb szakértői... A régi Fendereket nitrocellulózzal lakkozták. Ez idővel megsárgult, megmattult, megrepedezett, majd elkezdett lekopni. A neten sok fotót találsz régi hangszerekről ilyen állapotukban. Sokan imádják ezt a vintidzs fílinget, és vannak, akik állítják, a hangszer akusztikájára is jó hatással van a nitro, mivel a fát hagyja lélegezni, szemben a ma használatos, modern, polyakármilyen lakkokkal.
A Highway One esetében ezt a vintage hatást próbálták imitálni azzal, hogy egy nagyon vékony, teljesen matt nitro lakkot kapott a test, ami újkorában elég bénán néz ki szerintem, viszont a használattól nagyon hamar elkezd lekopni, így némileg hasonló optikai hatás jön létre, mint a vintage hangszereknél. A nyakat nem érinti a dolog, az a szokásos selyemfényű lakkot kapta.
Sokszor volt téma: A Squier VM vs. CV témában én egyértelműen a CV mellett teszem le a voksot. Ettől függetlenül mindkettőt színpadképesnek gondolom amúgy, de a CV számomra sokkal-sokkal szerethetőbb.
Neztetek a GS-en a 4 huros MLp jazz basst?
Nekem nagyon bejon a koris / dio test es persze az egesz gitar tok jol nez ki. Az aquilar OBP-1 nekem is volt, az egyik legjobb boost elektronika.
Volt már VM 70-es a kezemben és én nem voltam megelégedve vele. Csilli villi a gitár de hogy hangzásba fényévekkel elmaradt a mexikói fenderemtől az biztos. Szerintem egy Mexikóival vagy egy Japán Fenderrel jobban járnál.
Összevetés képpen:
70-es VM Squier:
4-húros Jazz Bass basszusgitár, Duncan Designed hangszedők
Konstrukció: csavarozott
Test: jávor
Nyak: jávor, C-profil
Fender MIM:
4-húros Jazz Bass basszusgitár, Standard JB hangszedők
Konstrukció: csavarozott nyak
Test: éger
Nyak: jávor, Modern C-profil
Konstrukcióban ugyanaz a kettő viszont faanyagban nagyon eltér. A Mexikóiak egy jó éger fából vannak míg a Squierek egy elég "kuka" jávorból.