Urak! Punk/noise rockhoz milyen kis klubban is kezelhető, de dögös motyót is ajánlanának? Vagy ez önellentmondás?
Ofkorz nem aranyáras tippekek várok:D
2-3 oldallal lentebb árult itt Kárpátijanika Boss LMB3 basszlimitert 13-ért, vagy dettó ugyanez még olcsóbban a Beta Aivin BLM1 Ez a cs3-mal szemben kifejezetten basszuscucc, és ha rájössz a titkára, viszed a színpadra is.
Sziasztok! Azt szeretném megtudni a Szakiktól, hogy van-e megoldás a gondomra.
Adott egy tró: dob, bassz, zongi. Helyszűke miatt csak az énekcuccra köthetem a basszusgitárt. (feldolgozásokat játszanánk) Viszont az énekcuccon valahogy túl nagy a dinamika, nem olyan mint az alapcuccomon. (lehet hogy ez a gond profi basszerosnál nem jelentkezik, nálam igen) Egy compressor/limiter megoldás lehet? Jelenleg csak egy gitárhoz való boss cs3 compressorom van, de még nem próbáltam ki, mert a mai első próbánkon jelentkezett ez a gond. A cs3, vagy hasonló ketyere segítség lehet, vagy megeszi a basszus hangot?
ha minden igaz,péntek délutánra összeéll az új setup. :)
..., közben volt pár kör..., de nem én akartam így...,akik meg akarták, eléggé akarták azt, amit. ;)
A szerzői jogdíj valóban a szerzőknek jár, de léteznek egyéb jogok is, ezek az ú.n. szerzői joggal szomszédos jogok. Ilyenek tbk. az előadóművészi jogok, a hangfelvételek előállítóinak jogai, stb. Ezeket Magyarországon az Előadóművészi Jogvédő Iroda kezeli, amely teljesen független a szerző jogokat kezelő Artisjus-tól.
akkor csak itthon van az a speciális helyzet, hogy alapvetően a szerző(k)nek jár a jogdíj?
Elvileg a közreműködő zenésznek alapvetően a gázsi jár, nem a jogdíj. Ezért is hívják szerzői jogdíjnak. A kinti szitut nem ösmerem.
Aki előzetesen hosszú éveket töltött Miles Davis, Sting, Peter Gabriel stb. csapatában, annak nem hiszem hogy nagy szüksége lenne ilyen fajta reklámra. Jogdíj természetesen nem csak a szerzőknek, az előadóknak is jár (hacsak egymás közt nem másképp állapodtak meg, mit pl. Darryl Jones és a Stones esetében). Ha nem így lenne, Ringo Starr-nak 3 fillér jutott volna a The Beatles lemezek után...
már csak a reklámérték miatt szerintem igen. Lássuk be, azért nem szar reklám egy Stones-al zenélni/klipezni
A jogdíj meg nyilván mindig is a szerzőknek jár(t) sosem a kísérő/közreműködő zenészeknek...
200 és 2000 USD közötti MM-ek és másolataik voltak a kezemben (na nem annyira sok, mondjuk 5-10 db összesen). A legjobb hangot egy 200 USD-s kínai másolaton hallottam, ami nagyon meglepő volt, de így volt. Biztos az én tökéletlenségem is vastagon benne van, meg lehet hogy az összes közül csak azon a kínai sz@ron voltak új húrok, de az nagyon zamatosan szólalt meg. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy meg kell hallgatni, kézbe kell venni. Szerintem egy ilyen, nem márkás holminál nincs eszmei érték és nincs egyenletes minőség. Pl. hozzátartozik, hogy azon a nagyon jól szólós másolaton kb 1 centi volt a 12. bund fölött a húrok távolsága a nyaktól.
Darryl Jones gyakorlatilag "órabérért" játszik a zenekarral, egyetlen fillér jogdíj nem jut neki semmiből. Így a helyében én is meggondolnám, kell-e az öregekkel bohóckodnom egy klipben... :)
Szemétség, hogy a basszgitáros nem szerepel a klipen, pedig már tök régótas velük van. Tudom, nem tag, de akkor is.
De ezek még ötven év múlva is ugyanígy nyomják majd, az tuti...
szarnám le a bizniszelést, ha az "első ember" megvette volna kp-ért a ládát...
monduk így viszont joabban jövök ki anyagilag a dolgból...
majd ha a "végére értem ennek a körnek"..., majd mondom... :)
Full power internally (150 watts)
Fender Special Design Eminence USA PRO speaker
Compression driver horn with attenuator switch (full/-6db/off)
Semi-parametric midrange controls
Contour control (for scooping midrange frequencies
Compressor
FX loop
Aux input (for CD player input)
Headphone input (silent practice)
Tuner out (press 'mute' to tune in silence)
XLR with pre/post, ground lift and level control
Real wood cabinet
Tilt back design
Gondolom, dobolt, mert azt tanulta zenesuliban...
Kevesen mondhatják el, hogy kezet fogott velük David Bowie: Lackónak személyesen adta át Párizsban a díjat, amit a nemzetközi pályázaton Bowie portréjával nyert. Amúgy nem utcát, hanem egy galériát neveznek el róla hamarosan, ami egy új aluljáróban van. A bejáratánál már falon van az életnagyságú relief, amit a lépcsőn üldögélő Zeke Laci csinált - ő nem a haverod? :)
Jó barátom volt.Fölöttem járt a Képzőn.Zenéltünk is együtt a Nők Lapja nevű formációban.Állítólag most utcát akarnak róla elnevezni Veszprémben.Persze lehet hogy kacsa....Isten nyugosztalja!
Most csinálok neki egy albumot. Elképesztő mennyiségű festményt hagyott hátra, jó néhányat meglepően előkelő otthonok falán - mégis éhen halt. Megvettem volna ma a bézt az ex feleségtől, de semmi pénzért nem adja, pedig néha ő is éhezik.
tegnap már a ebs 410 ClassicLineon szólt a tóbi...
hát más hangkép mint a 212 +115,de nem rossz.
fasza nagyon ez a béz is, és azért van benne TheJack sound is, meg preckó is...
ha valakit esetleg innen érdekel a 2 ládám közül valamelyik, lehet alku, tudok mondani igen jó árakat!
Szerintem a egyik legjobb 70es jazz bass arertek aranyban na mar mint hasznaltan. A kopolap meghosszabbitasa miatt nem a legszebb. Erdemes az eredeti aktiv/passzuv kapcsolot atforrasztani ugy megjon a rendes passziv hang is.
Sziasztok!
Még régebben egy Gb75-ös háromállású kapcsolójáról érdeklődtem és mondtam hogy jelzek amint lesz valami: bejött amit többen javasoltatok, ismerős szaki átnézte és minden jó lett ráköltés nélkül, sikerült is továbbadni rajta. Szóval köszi még egyszer!
Mostmár csak valami jóféle jazzbasst kellene beszerezni. Marcus Miller bassról esetleg van bárkinek valami tapasztalata, hozzászólása?
én meg egy hajszálrepedéses oaklandod láttam a gs-en :D
nem ez volt az amit a vaterán zsugázott endre, aztán meg itt tépte a száját, hogy ez aztán nem az...? na minedenesetre nekem ez a hajszálrepedés fejletépésnek tűnik, bár annyiban korrekt a majom, hogy legalább képet berakott róla. ja és megint új nick. ámen.
na összeraktam tezstelgettem a pedálokat :)
csak arra utaltam , hogy még egy kis kísérletezés és minden rendben lesz a pedálokkat
mind kül mind belsővel.
Akkor vélemények mehetnek :)
compulator : poti sapkák lötyögnek , sok vizet nem zavar nem is értem minek :)
ampeg : ultrahi kapcsoló nem dolgozik vagy annyira keveset , hogy alig hallható , a többi poti kapcsoló csinálja a dolgát.
q-tron: ha a vizesmatrica sarkinál egy pár helyen nem rontasz akkor ez már mind kül mind belsőre mehetne a piacra , ami igaz az igaz a MIX és az LP álláson kívül a többi buziság mint ahogy mondtad is és szerintem a boost kapcsoló sem lesz sűrűn használva :) egy hangerő poti hiányzik nekem róla mert b***t hangosnak érzem vagy csak már szar volt a fülem :D
power brick: szerintem fasza lett és el is fért ahogy terveztük
Eladó egy tökéletes műszaki és esztétikai állapotban lévő, nagyon megkímélt EBS ClassicLine 410 basszusláda! (500 W,4 Ohm)
Ár: 110e Ft (új ára most 235e Ft)
Beszámításba került hozzám, ezért ennyire olcsó!!!!
Ha a napokban elviszi valaki, még kis alku is belefér esetleg.
Eladó egy tökéletes műszaki és esztétikai állapotban lévő Hartke 115B XL basszusláda 8 Ohmos,450 Wattos Eminence Kappa hangszóróval szerelve. Eminence Kappa
Áhá! Nos az Ampegnél a fehér alapú fólia és HP Laser Jet 1000 ezt tudta csak... A kompresszor szerintem jó, bár a lakkozása szar lett. A Q-Tronnál a polírozott felület miatt nehezen állt meg a lakk és a matrica is. Ezek ráadásul tintasugaras matricák és hiába van a trutyi, amivel le kell kenni, feloldja a víz ... (érdekes módon a poliészter és akril lakk meg nem, ki érti ezt?)