Sziasztok! Nem szerettem volna beszálni ebbe a vitába egy másik hangszerbolt honlapján,viszont Gabó hozzászólására szeretnék reagálni. 4 év alatt ez volt a 2. miksi amit garanciában cserélni kellett ami tekintve az eladott mikrofonok számát néhány század százaléknyi meghibásodást jelent. Szerintem ez nem rossz arány. Mi nem vagyunk a t.bone mikrofonok képviselete,így nem érdekem ezt a terméket "megvédeni".Ugyanúgy forgalmazzuk mint bármilyen más mikrofont beleértve például a Blue termékeit is. A mi képviseleteink az ADAM és az SPL.Csak a tisztánlátás végett írtam ezt a hozzászólást. Mastertape A t.bone dobmikrofon szettek leginkább koncert felhasználásra valók. Ezt minden vevnknek el is szoktuk mondani. Viszont a DC4000-es szettel már elég kellemes dobhangzást lehet csinálni. Ha gondolod küldök mintákat.
erre gondoltál? hát igen ennek elég jó ára van, és ha szerinted jó akkor ezen elgondoldolkodom. csak nem találok kis keverőt, vagyis találok csak egyiken sincs fantomtáp...
Gyerekek! Azért ennyire ne alázzuk már le ezt a szakmát!
Jó hogy nem azt mondod Jeti, hogy többmikrofonos felvételnél kössük össze a miksiket párhuzamosan, a drótjaik összesodrásával: Mert már ilyet is láttam...
Ebben a topicban is, mint ahogy a többi, felvételekkel foglalkozókban, időről időre helyre kell tenni a fejekben uralkodó káoszt. Pedig rohadt egyszerű lenne visszakeresni pár hónappal korábbi témákat, ahol ezek a kérdések már csontig le lettek rágva.
Jeti, neked abban igazad van, hogy az Aiwa st miksi jó. Igen jó, ha MD-re rögzítesz valami zörejt, zenét, koncertet, bármit. Én is ezt használom.
De pc-be ének és gitár felvételéhez? Te sem mondod komolyan. Ez egy olyan érzékeny kis elektret miksi, ami a szomszéd lakásában zúgó pc-t is hallja.
30 e ft-ért ilyet?
Akkor inkább a minőségi megoldás: 2 db RH sound Hst2a valós kondi miksi, aminek együtt kb 16-18 ezer az ára. Ha ügyes az ember, akkor a maradékból kap egy 2 miksibemenetes kispultot, talán bizóban, aminek van fantomja.
Ez a két miksi alkalmas akusztikus gitár és ének felvételére is, persze megfelelő popfilterrel.
Azt kell egyszer és mindenkorra megérteni, hogy kerüljük a számítógép által nyújtott hardveres alternatívákat addig, amíg nincs egy zenélésre alkalmas hangkártyánk.
A pc kártyájának mikrofon bemenete max voip használatra jó, zenéléshez nem.
Bőven elegendő a kártya vonal szintű bemenetét használni L és R kiosztásban. Ezt már egy jobb szoft két monó sávként tudja rögzíteni.
Ha a windóz keverőjén gányolunk össze két forrást, abból nem lesz utólag feldolgozható sávunk.
Bubu, egy mikrofonnal nincs értelme éneket és gitárt rögzíteni. Okok fentebb és lentebb.
Azt is tudnod kell, hogy a csöves miksi előfok csak egy tube driver fokozatot tartalmaz, tehát maga az előerősítés nem csővel zajlik, hanem félvezetőkkel. Az így erősített vonalszintű jelet egy jó esetben 1:1-es erősítésű ECC83-as csővel meghajtott fokozat melegíti fel egy kissé. Sok gyártónál ez még jól is tud szólni.
Véleményem szerint a fent leírt setup tökéletes házi stúdió lenne Neked.
A vonalra 1:1-ben egyenesen lehet az erősítő vonalkimenetéről, vagy effektkimenetéről a send-ből csatlakozni a PC-re és mikrofont a mikrofon bemenetre. Egyidőben tudnak felvenni!
Vegyél két kis kondenzátor mikrofont, vagy egy olyan, szintén kondenzátor stereo miksit, aminek a kivezetésén két különálló mono jackdugó lóg. Nagyon jó minőségben már kimondottan olcsón, úgy maximum 30e.ft körül és az alatt megkapod stereo kivitelben. Ezek egy, vagy két kis gombakkumlátorral, vagy elemmel működnek, mellyel egy évig is tudnak doölgozni. Én az AIWA-ra esküszöm magasan mindenek felett!! Régebben, mikor még nem volt a PC, csináltam egy felvételt a Gellért hegyi koncert valamelyik évében egyetlen ilyen ki mikrofonnal a keverő mellől AKAI tárcsás magnómra, amit később a Magyar rádió is átvett, megvett tőlem. Szóval AIWA.
amúgy ez eszembe juttatott valamit. dinamikus mikrofon-t rá lehet csak simán dugni a pc mikrofon bemenetére? és a kondimikrofon meg az előfokon keresztül menne a vonalbemenetre. ez így? mastertape szerinted?
Mi a nyavajának két csatornára keverő?
Ha PC-re veszel fel, ott van a PC-n a nagyjelű bemenet és a mikrofonbemenet. A volumecontrol ablakában beállítod a csúszkákat a felvételhez, ha fut a gépeden valamilyen egyszerű studio hangfelvevő program amin panorámázni is tudsz, akár úgy is, hogy jobb és bal oldalra teszel külön mikrofont. Szóval számtalan lehetőség kínálkozik az alapgépen is.
de úgyérzem hogy egy csöves mic előfok lesz a vége, de felmerült még egy probléma. szóval ha játszok egy akusztikus gitáron és a gitárt meg az éneket fel tudom venni egy mikrofonnal? mert ha nem akkor mégis keverő kell és később mégegy mikrofon...
Mindenképp.
Keverő akkor javasolt, ha van még valamilyen hangszered, mondjuk gitár, vagy szinti, aminek a hangját rögzítenéd.
Így legalább nem kell örökösen dugdosni a kártyádba és megkimélhető az aljzat.
Ha csak miksiben gondolkodsz, akkor meg elegendő egy előfok. Erre a célra Behringer MIC100, vagy 200 javasolt, esetleg ART TubeMP és társai.
Az ár a döntő. Ha véletlenül találsz úgy kiskeverőt (1-2 mic bement+2 vonal), ami olcsóbb, mint a preamp, akkor azt vedd meg.
hú akkor egnyugodtam... igazából nekem tényleg csak otthoni szórakozásra, felvételre kell, és ezt még meg tudom finanszírozni. ehhez akkor még kell egy keverő vagy mic előfok?
A behringert mindenki vérben forgó szemekkel és habzó szájjal szokta szidni.
Nekem is vannak tapasztalataim a cég mikrofonjaival. Mindent a saját helyén kell kezelni.
Ennek értelnében a C1-es, mint ahogy a besorolása is aposztrofálja, projekt és home felvételekhez ajánlott, budget kategória.
Amíg nem hallgatsz meg mellette nagyágyúkat,addig akár a kedvenc miksid is lehet. Ez teljesen szubjektív.
Szerintem jó választás lehet kezdéshez.
hello! köszi a választ. sajnos a pénztárcám eléggé behatárolja a lehetőségeimet... nézelődtem és találtam egy ilyet hogy Behringer C-1. erről hallottál már? használható szerinted?
Köszönöm a választ. Igazából jelenleg még kissé meghaladja a felkészültségemet. Az eredeti tervem az volt, hogy otthoni körülmények között tudjak éneket effektezni (de a manual olvasása közben elbizonytalanodtam, hogy ez élőben lehetséges-e a Cubase AI4 alkalmazásával), és ha ez sikeresen működne, második lépcsőben próbálkoznék felvétel készítésével.(Így lehetséges, hogy a inkább a "kezdő vagyok, help" rovatban lett volna helyes a kérdésfeltevés).(?)
Köszönettel:Péter
sziasztok!
segitségre lenne szükségem. a helyzet az,hogy trombitához szeretnék mikrofont venni,de nem értek hozzá, hogy milyen lenne a jó. csíptetős kellene, vezetékes vagy nélküli az mind1, de gondolom a vezetékes olcsóbb. az árakat sem ismerem, olyan 20 körül gondoltam, nem tudom hogy abból lehet-e egyáltalán vmi használhatót venni, szóval lécci segítsetek, hogy milyet érdemes, vagy ha drágábban lenne, akkor mennyi körül?
előre is köszi
Ha home stúdióba szánod, akkor miért nem jó a gépben effektezned?
Több oka van ennek.
1. a yamaha mixer csak a master szekcióban tartalmazza az A/D konvertert, az insert és aux utakon nem. Ezért csak úgy tudnál effektezni egy "ének effekttel", ha az auxon hozzákevernéd (ahogy azt az analógos világban és a nagy stúdiókban szokás) az effekt jelét, majd a master kimeneten rögzíted a pc-be. Ekkor sajnos az effektezett éneket veszed fel, amit nem szoktunk felvételkor. Ugyanis nem lehet utólag módosítani.
2. csak visszaküldve tudnál effektet használni, de attól tartok, hogy erre ez a pult nem lesz alkalmas sem a route-olási lehetőségek miatt, sem pedig a keletkező latencia miatt.(egyidejű ki- és beírás, hosszú jelút)
3. mivel az éneksávok effektezése a mix periódusban zajlik és gondolom, hogy egy bizonyos szoftverben gondolkodsz, ezért a külső effektnek már nem lehet létjogosultsága a munka során.
4. alacsony árfekvésben biztosan nem találsz olyan cuccot, ami überelhetne akár egy egyszerűbb algoritmust is, amit pluginként használsz az aplikációdban.
Countryboy! Nekem az van írva az Audio Technika mikire, hogy Made in Japan, persze gyárthatják ettől még kínában.
Az hogy túl lennének árazva az nézőpont kérdése és attól függ, hol vásárolsz. Usá-ban vásárolva azért nagyon kedvező áron lehet venni új vagy alig használt AT, alig többért mint az AT2020-ast itthon.
És azért a minősége, hangja azért nagyságrenddel jobb mint a T-Bone miksinek. Egy másik portálon olvastam azért olyan bejegyzést, hogy milyen jó arcok a Codánál, mert kicserélték szó nélkül a membrán hibás T-Bone mikit, ami azért elég gázos dolog, ezek szerint elég gyakran megesik. Azért ez az AT-nél nem annyira fordul elő normális használat mellett.
Kedves Szakértő Urak!
Tanácsot szeretnék kérni: Shure beta58a - Yamaha mw10c - Alto Elvis 12 aktiv hangfal (home-studio használatra) nem kellene közé valamilyen ének-effekt?
Ha igen, tudnátok ajánlani valami jót. olcsóbb kategóriában?
Kösz:Péter
Kedves Countryboy,
Megértem a fiatalos hévet, amivel írsz és gondolkodsz. Lehet, hogy nem keresel vissza pár száz hzsz-t, de még a legfrissebbet sem olvasod el figyelmesen.
Én konkrétan a t-bone és hasonló kínai label DOBSZETTEKRE utaltam azzal a mondatommal, ami kiverte nálad a biztit.
Ez a gondolat NEM érintette az egyéb területeket.
Ha mégis visszaemlékeznél az írásaimra (és egyúttal Noiseless kolléga bejegyzéseire is), akkor szembeötlő lenne az a tény, hogy nagyon sokszor a kínai mikrofonokat, ezen belül a stúdiófelhasználású modelleket emeltük ki a túlárazott és túlmarketingezett márkákkal szemben.
Felhasználásból eredő tapasztalat alapján.
Részemről ilyen a t-bone dobszett megitélése is, hiszen eddig akárhány akadt a kezembe, jó dobhangot nem lehetett egy készlettel rögzíteni.
Ebben a topicban nagyon sokan azzal a szándékkal kérdeznek és kérnek tanácsot, hogy több tapasztalat alapján tudjanak mikrofont választani. És bármíly meglepő, igen sokan élnek is az itt hallott javaslatokkal és nem csalódnak. Ezt onnan tudom, hogy - bár az utóbbi időben nem voltam aktív hozzászólója ennek a fórumnak, mégis - nagyon sokan találnak meg magánban és kikérik a véleményemet, vagy pedig beülnek a kurzusainkra és ott kapják meg a kimerítő választ.
Aki ebben a topicban érdeklődik miksi típusok iránt, azok az ifjú kollégák a lehető legolcsóbb és egyben a legfrappánsabb megoldásra törekednek. Tapasztalat, hogy legyen bár nagyon olcsó a miksi, de 1-2 hét alatt előjönnek a gyártási technológiából fakadó hibák, problémák. (lásd RH Sound noname miksik)
Ezért inkább egy jobb márka belépő szintjét ajánlja az ember, mert azoknál talán biztosabb a minőségellenörzés, másrészt pedig instant módon kapja kézhez a miksi hangját a delikvens. Ugyanis ezeknek a miksiknek a karaktere úgy van belőve, hogy a viszonylag egyszerű felvételi láncban is hamar az elfogadható eredményt produkálja.
Ezek a tapsztalatok szintén szubjektívek, de több résztvevős szubjektum alapján. Másrészt pedig több éves stúdiófelvételi gyakorlat alapján merem ezeket állítani. Hidd el nekem, hogy rengeteg olcsó megoldást végigpróbáltam már és tudom mit beszélek.
Az pedig, hogy mi kínai és mi nem, ma már indifferens, ugyanis MINDENT ott gyártanak.
Kioktatni? Nem foglak. Minek? Hány hónappal ezelötti hozzászólásodról van szó? Valószínüleg nem fogok néhány száz oldalt visszaolvasni és ne haragudj hogy nem gy?jtöm ki és rendezem az írásaidat! :) Mindenesetre aki mikrofont akar venni az ne egy fórum beírásai alapján tegye, hanem a saját maga döntse el hogy melyik felel meg neki árban és min?ségben. Szerintem az AT mikrofonok túlárazottak és ugyanazt a min?séget közel fele annyiért el lehet érni egy T.Bone miksivel. Ez az én szubjektív véleményem ami sok mikrofon kipróbálása után alakult ki bennem. És mielött tovább fajulna a vita kijelentem hogy ez nem kioktatás hanem az én véleményem! Meg kell hallgatni mindegyiket.
bubu,
Először is fejtsd vissza a láncot. Van egy bemeneted a gépen. Ha az nem egy mikrofon fogadására is alkalmas, zenei felhasználásra készült kártya, akkor az csak vonal szintet képes értékelhetően fogadni. Ezért mindenképp kell egy miksi előfok, vagy egy kis keverő, amibe be tudod dugni a mikrofont. Ezután már kiválaszthatod azt a miksit, ami a céljaidnak a legnkább megfelel.
Ha valaki árul egy shure-t, az nem jelenti azt, hogy az jó miksi. Milyen shure, dinamikus, kondi-e?
A vázolt igényed alapján egy közepesen jó elektret, vagy kondi miksi lenne a Te partnered.
Ezen a szinten a basszust inkább vonalból vedd, így nem kell azt is a miksire bízni.
Olyan mikrofon, ami mindenre jó, egy kisebb kocsi ára. Nyilván nem ilyenre gondoltál...
Nem szeretem, de erre a célra alkalmasnak találom az AKG C1000, C2000 kategóriát, vagy az AT2020-ast is.
Előző elmés hozzászólónk szerint ezek mind kínaiak, de szvsz. egy tradícionális márka, belépő szintű mikrofonja azért még minőségibb felvételt adhat a kezünkbe, mint egy noname, vagy label termék. Persze vannak elvétve ellenpéldák is.
szevasztok szóval... szeretnék venni egy miksit de..., valami kicsit univerzális cucc kéne mert szeretnék ilyen akusztikus+éneklős dolgokat felvenni meg basszus meg sima éneket. hirdet VainInGear egy Shure miksit, azzal ez működne, vagy ne is álmodjak? ja és számítógépbe dugnámköszi csáó
Magic!
AT miksiket, vagy Audix-eket javasolnék.
A Sennheiser ebben az árkategóriában hajítófát sem ér.
A T-Bone és hasonló kínai szetteket pedig kerüld.
Ha ügyes vagy, akkor e-bay-en találsz MD421-eket.
Sziasztok!
Sürgősen eladó egy párbaválogatott (minden paramétere teljesen megegyezik a két db mikrofonnak,ezért alkalmas sztereo mikrofonos felvételekhez is) AKG C1000S kondenzátormikrofon minden tartozékával, gyári csomagolásban!
Kivállóan alkalmas színpadi fellépésekhez vagy stúdiómunkákhoz is.
Általában akusztikushangszerek és ének felvételére szokás használni.
Irányár: 90.000 Ft (2db)
Tel.:06-70-630-8035
Van egy ilyen mikrofon hogy T.boneMB 75. Állítólag Sm57 licenc. Jóval olcsóbb annál, ezért elgondolkoztam hogy ilyet veszek. Van valakinek tapasztalata ezzel a cuccal?
Hello, azt szeretném kérdezni hozzáértő emberektől, hogy a Shure beta57es mikrofon mennyire használható énekelgetésre?
Tudom, hogy ez egy hangszermikrofon elsősorban, de írják hogy vokálra is használhtó, aztán amikor épp nem kell mikrofonozni a cuccot akkor vokálra használnám.
2007-07-28 20:23 |
#1467
Ha bővebben írnál, milyen hangszerek, mekkora helyen kéne megszólalni, milyen stílust játszotok, és mennyi pénzetek van rá, biztosan válaszolnak a többiek. Így olyan, mintha azt írnád, milyen közlekedési eszköz kéne, csak nem tudjuk, hogy vízre, levegőbe vagy földön lenne használatos (és hány személyre).
Sziasztok egy kis segítségre lenne szükségem, új zenekar vagyunk és cuccokat szeretnénk venni nem kellenek nagy dolgok csak kis kezdőknek és nem nagyon tudom mit kellene vanni pl a mikrofonhoz még mi kell meg ilyenek meg milyen mikrofont érdemes venni nagyon örülnék ha vki tudna segíteni ebben. előre is köszönöm e-mail: vlaci93@gmail.com
2007-07-27 20:20 |
#1465
Köszi az oldalt. Bár mp3-ak és a hangszórók közt is lehet hangzásbeli szórás, így is eléggé érdekes belehallgatni.
Nekem is lenne pár kérdésem. Felvételhez gyűjtögetem a mikrofonokat apránként. Már megvan egy D112, hamarosan meglesznek az sm 57-esek a pergőre. Sajna 3 darab MD421-es nem fér bele a keretbe (darabja 108ezer fölött picivel), ezért is kérem a segítségeteket. Szerintetek milyen márkák milyen példányai lennének jobbak tamok felvételére? Audix, Sennheiser, Shure, Akg vagy bármilyen márka remekei érdekelnének. Nem azt szeretném, hogy a legolcsóbb legyen, hanem, hogy az egyszer megvett mikrofonok jó minőséget produkáljanak (mikrofononként 40-50-ig gondolkodnék max).
2007-07-23 14:17 |
#1462
Szia Csoti! Sajna pang a fórum ,illetve gondolom, csak olyanok írnak be, akik tényleg tudnának is érdemes dolgokat a kérdésedre.
Üdv mindenkinek!
Mikrofonok terén abszolút nem vagyok otthon, ezért a segítségeteket kérném.
Az egyik barátomnak kéne a konga kihangosításához mikrofon. (tulajdonkébben cska az egyiknek a neve hivatalosan a konga, a nagyobbaknak valami más, de ebbe nem mennék most bele...)
Ne legyen túl drága, de jó minőségű legyen. Tehát valami középút...
Milyen márkákat és típusaokat érdemes nézni?
Esetleg konkrét ajánlatokat is várunk.
Köszönöm előre is.
A T.bone MB-60 as mikrofonról szeretnék megosztani egy kis tapasztalatot. Kellemes csalódás. Konkrétan azt hogy nagyon jó miksik sztem... a Thomannál 3 db 29 euro.
Jó a mélyátvitele,a jele is igen nagy, nem is gerjed, tapizajra nem nagyon érzékeny. Sztem sokkal jobb mint pl egy Shure C608 (ez a másik énekesünknek van)Abból az az 1 db került 8 ezerbe, de sztem a T.bone sokkal jobb nála. Szóval aki olcsó és tényleg jó mikrofonra pályázik sztem vegyen ilyet. Többet tud sokkal annál mint amennyibe kerül:)
Egyébként ez is érdekes, hogy világstandard... met ugyebár a nagy stúdiókban a pro tools kizárólag a magnót helyettesíti.. azért szoktam vigyorogni, amikor jön egy nagy cikk, hogymekkora újdonság, hogy xy nuendo-t használt a lemez készítésénél, vagy logic-ot...ha ott van a végén egy ssl vagy neve pult, akkor annyira tökmindegy.
tisztában vagyok a fogalmakkal:D a világ standard a pro tools ezen nem kell vitázni ezt aláirja mindenki elég ha keverésre használod nem:? felvenni midnegy mivel veszel fel ha a frekik egyformák utána jön az igazi munka:) max ugy lehet megoldani hogy veszel egy m poweered-ettámogato hagngkártyát aztán azon keversz
Én is,sokat agyaltam rajta,hogy ne Fireface legyen,hanem Digi002,de a Fireface-ről annyira áradozik mindenki,hogy inkább az lett.(Meg szembejött egy jó seft,beszámolta Hush a Fireface 400-ba az M-Audio kártyámat)
Zenét pedig pont a pro tools-on a legrosszabb készíteni. A pro tools egy dologra nagyon jó: lekeverni.
Az, hogy milyen programban rögzítesz, majdnem teljesen mindegy, mert a felvétel minősége nem a progitól fog függeni, hanem a hardvertől. Viszont a digitális összegzése szerintem a pro tools-nak meg a samplitude-nak a legjobb. Ha meg külső keverőt használsz lekeverésre, akkor meg azt nézd, melyik progi a leginkább kézreálló számodra.
Sztem a Pro Tools-t pont,hogy jóval egyszerűbb kezelni,mint a Cubase-t vagy a Nuendot,nekem PT-ban minden hihetetlenül kézreállt,és a pluginek nagyon alázósak.Kár,hogy az RME-t nem támogatja.Te milyen kártyát használsz?
Sztem is tök felesleges otthoni körülmények közt 192 kHz-ben gondolkodni.Viszont fontos a lehető legjobb AD/DA konverterekkel dolgozni,és abban az RME eléggé a toppon van.
Mi a francnak a 192 kHz? Ahhoz már olyan felvételi lánc kell, hogy egyáltalán értelme legyen 192-ben felvenni, ami mellett nem hiszem, hogy digi-n töröd a fejed. Meg legalább scsi vinyórendszer kell hozzá, hogy akadásmentesen le is lehessen játszani...
Egyébként a digi001 48 kHz-ig, a 002 96kHz-ig tudja a dolgokat, a 003-at (még) nem próbáltam. Az M-powered lehet h tudja, de ott más a hardver.
Egyébként meg tudom ajánlani nagyon a pro tools-t mindenkinek, mert igaz, hogy kicsit nehézkesebb kezelni, meg fapados, de natívban RTAS pluginek között vannak a legjobb kompresszorok meg eq-k (URS, MCDSP)
kevered a szezont a fazonnal...
A 24 bit a mintavételi mélység (ha jobban tetszik, az A/D konverzió mélysége), a 96kHz a mintavételi frenkvencia, a 192kb/sec pedig Baud rate, tehát másodpecenkénti adatmennyiség. Ez három, egymástól független dolog.
Egyébként a ma (is) használatos CD-k lejátszók többsége 44.1 kHz-n dolgozik 16 bit mellett, ennyit tudnak.
a T.bone szetről mondanék egy kis véleményt: legolcsóbb szériával van/volt/lesz dolgom. egyik dobos havernak akiknek szoktam segíteni hangoskodni meg rögzíteni ötleteiket van ilyenl. egyszer kölcsön kértem tőle egy olyna megmozdulásra ahol Horváth Attila (Flop) barátom egyik zenekarának kellet egy próbafelvételt készíteni. azon kívül, hogy pont ott szivatott szénné a Yamaha azonkívül minden más is szar volt...:))) viccet félretéve: a t.bone miksi szett engem meglepett. ár érték arányban egy elég kellemes, dinamikus, kicsit fedett hangú de baszolutt kezelhető cucc. nem éreztem, hogy különösöbben gyenge lenne a leosztás valamelyik tagja. ennyi pénzért nem cseréltetném benne egyik miksit sem. pergő finoman szólt, tamok dinamikusak voltak, a láb meg gyilkolt. igaz a dobszerkó sem éppen kazdő Tama szett volt... hanem valami fapergős jávor testes hand made csoda... nade akkor is.
Ahogy néztem a dolgokat a microphone-data.com-on,a tamokra/pergőre szánt mikrofonok leginkább az MD421-hez hasonló frekimenettel rendelkeznek,a 2 overhead pedig az AKG C1000-re hajaz leginkább.Ami nekem így első körben gyengébbnek tűnik,az a lábdobmikrofon.Vélemények?
ERRŐL volna szó konkrétan.Ahogy nézem,ilyen ötletrögzítésre,próbák felvételére teljesen jó,komolyabb célokra felejtős.De hátha van vmi alternatíva,ami ár/érték arányban jobb.Én a T-Bone mikiszettekről pl. jó véleménnyel vagyok,ezt az LD System cuccot nem ismerem.
Lenne egy kérdésem, asszem ez a legmegfelelőbb topik:
Tehát: a dobosunk dobmikrofon szettet akar venni. Méghozzá az "LD System 5db dobmikorfon, 2 overhead" szettet (nemtom mi lehet a pontos típusa, de elég olcsóért mérik (30-35 pénz). Megéri? Milyen ez a cucc?
ja amugy elég gáz ez a maygar studiozás sajnos a zenekaroknak nincs pénze igy hát nagyon sokan a roszabb studiokat kell választani gyengébb felszereléssel de hát ez van kinnt erre ipar települt mindek vegyen meg vlaki egy ssl pultot több szá millioért ha soha nem térül meg az ára?:D