HANGMESTER.HU
 
 
 
 
 
E-mail cím:

Jelszó:
Emlékezz rám


A WEBÁRUHÁZBAN TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁSHOZ NEM SZÜKSÉGES REGISZTRÁCIÓ

WEBÁRUHÁZ

PENGETŐS

BILLENTYŰS

FÚVÓS, VONÓS

ÜTŐS

EFFEKT/PROCESSZOR

ERŐSÍTŐ

FÜLDUGÓ/FEJHALLGATÓ

FÉNYTECHNIKA

HÚR

KOTTA

MIKROFON

KIGÉSZÍTŐ

HANGRENDSZER

KEVERŐ

AJÁNDÉK, KOBOLDOK

IRODA



A FÓRUM legfrissebb témái

Jónás Tamás (instrume

2024. május 04

***YAMAHA billentyűsök

2024. május 03

Akusztikus gitárok

2024. április 30

CORT GITÁROK

2024. április 30

Fotók, képek, GALÉRIA

2024. április 27

Offtopic

2024. április 25

. : PRÓBATERMEK : .

2024. április 23

ADOK-VESZEK-CSERÉLEK

2024. április 20

***FENDER***

2024. április 11

***IBANEZ***

2024. április 06

?Hangszórót ?Ládába

2024. március 28

Vizelde

2024. március 25

JÁTÉKTECHNIKA

2024. március 21

Zenészeket, zenekart ke

2024. március 20

Csöves Gitárerősítő

2024. március 18

LINE6 - VARIAX

2024. március 16

In Memoriam...

2024. március 11

Gitáreffektek

2024. február 08

BÚÉK 2023 Karácsony

2024. január 15

*MARSHALL.hu KLUB *

2024. január 12

***GIBSON***

2024. január 11

Oktáv, nyak stb. beállít

2024. január 04

***Squier***

2024. január 02

***JACKSON***

2024. január 01

YAMAHA gitárok

2023. november 27

***SX gitárok***

2023. november 27

A számítógép és a z

2023. november 10

ZENEELMÉLET

2023. november 08

GITÁRÉPÍTŐ - GITÁRF

2023. október 29

Videó & mp3 linkek

2023. október 29




HANGMESTER.HU AKCIÓ
YAMAHA YRS-24B BAROKK SZOPRÁN FURULYA
YAMAHA YRS-24B BAROKK SZOPRÁN FURULYA

YAMAHA YRS-24B BAROKK SZOPRÁN FURULYA


Akciós ár:
3 440 Ft


HANGMESTER.HU AKCIÓ
Alpine Plug&Go Általános füldugó kulcstartós tárolóval
Általános füldugó kulcstartós tárolóval

Alpine Plug&Go Általános füldugó kulcstartós tárolóval


Akciós ár:
2 365 Ft


HANGMESTER.HU AKCIÓ
50% BLACK FRIDAY Soundsation SS gitár zsámoly
Fémből készült, állítható, fekete lábzsámoly gitárhoz

50% BLACK FRIDAY Soundsation SS gitár zsámoly


Akciós ár:
3 800 Ft



hangszermagazin.hu

Technikai okok miatt a MAI NAPON a Campona-ban zárva vagyunk
2024. április 23.





hangszermagazin.hu

SZAKMAI BESZÁMOLÓ: MEGJELENT NAGY KRISZTA VIDEÓKLIPJE - CSAK A PÉNZ
2024. február 29.







Legfrissebb használt hangszerek:
SoundSation
84 900 Ft
Elektronika
75 000 Ft
Gretsch
219 000 Ft
Line6
65 000 Ft
Fender
245 000 Ft
Fender
160 000 Ft
Dean
160 000 Ft
Roland
105 000 Ft
Steinberg
99 990 Ft
Hughes&Kettner
23 000 Ft
Elektronika
23 500 Ft
Peavey
200 000 Ft
KARÁCSONY UTÁN ÚJRA KÉTSZERESÉRE BŐVÍTJÜK A HANGSZERBOLTOT
2023. december 24.
ITT A NOVEMBERI 10%-OS KEDVEZMÉNY KÓDJA! NYISD MEG A CIKKET!
2023. október 28.
Iskolakezdési KOTTA és HANGSZER AKCIÓ -10%
2023. szeptember 10.
A HANGMESTER.HU SZERVEZI A VILLON TRIÓ JUBILEUMI ERDÉLYI TURNÉJÁT
2023. április 19.

MIKROFONOK - FAQ, HELP
A MIKROFON. FAQ és HELP mindenkinek, mindenkitől

Ahhoz hogy hozzászólhass a témához, előbb be kell jelentkezned!

Témák


mastertape2007-02-09 22:48 |  #1217
Szia Gabo,

Mindenképp érdekes az ötleted és nem is bonyolódnék bele mélyebb szakmai fejtegetésekbe.
Nyilván sok apró részletében lehetne csiszolgatni ezt a felvételi módszert, de hát ahogy Te is írtad, ez nem profi felvételnek lesz.
A mikrofon paraméterei megfelelnek a táplálásnak, de vannak fenntartásaim a nagyobb távolságú érzékenységgel kapcsolatban.
Mivel ezek a miksik rendszerint szájkozeli "telepítésre" és omni karakterisztikával készülnek, ezért szerintem kellően zajos, térhangos lesz az így készített felvétel.
Ha kottalapozás nem is, de a körülötted ülő nézők minden testzaja meglesz a felvételen.
Véleményem szerint jobban járnál egy miniatűr puska megoldással, mondjuk az AKG GN szériájú mikrofonjaival.
Igaz, hogy ebben az esetben elég merev nyakkal kellene végighallgatnod az előadást és a kb 10 cm-es miksifejeket egy meglehetősen brutál sztk keretes szemüvegbe kéne elrejteni.
Hmm. Jó kis feladat.
Válasz '' hozzászólására (#)

vetopet 2007-02-09 11:06 |  #1216
Konkrétan szinpadra még egy Behringer Virtualizer Pro 2024-es is kiváló, s ha hozzá veszel egy Digitech Control 7 Midipedált (ezzel úgy tudsz lépkedni a presetek közt, ahogy akarsz), még ki is jössz 50-ből. Ha mindezt használtan veszed meg, akkor végképp. Én évek óta használom így ,és mindenhol csak dicsértek a klubbok.

Ha nagyon igényes akarsz lenni, akkor még köss elé egy Alesis 3630 kompresszor/limiter/noise gate-t, nem bánod meg.

üdv pet
Válasz '' hozzászólására (#)

Gabo 2007-02-09 09:51 |  #1215
Szia Mastertape!

Azért a DPA 4060-as tipust néztem ki, mert rákerestem a neten a Microtrack 24/96-ra, és rátaláltam a http://www.core-sound.com/microtrack_2496/1.php oldalra. Ez a cég készít miniatűr mikrofonerősítőt, A/D konvertert, miniatűr mikrofon szetteket, és a legjobb minőségűnek deklarált szettjében a DPA 4060-as mikrofonjait használja.
Milyen anyag rögzítésében gondolkozom?
Rendszeresen járok szimfonikus nagyzenekari koncertekre, ritkábban Jazz koncertekre, ezekről gondoltam, hogy készítek felvételeket. A mikrofonokat feltűnés nélkül lehetne a szemüvegem szárához rögzíteni. Persze ez felvet szerzői jogi problémákat, de a felvételeket csak magam szórakoztatására készíteném, nem adnám közre.
A mikrofon adatlapjában az szerepel, hogy:
Alternative Powering 5-50V suits most pro wireless systems.
Én ezt úgy értelmezem, hogy működik 30 V-al.
A "sajátzaj" tekintetében valóban meggondolandó a dolog. Mivel a felvételeket csak én hallgatom, elfogadom, hogy vannak ilyen zajok. Cserébe elmaradnak azok a zajok, amiket közelmikrofonozott CD felvételeken lehet hallani az előadók részéről (kottalapozás, lábdobogás, lélegzetvétel).
A sajátzajt lehetne csökkenteni, ha az alacsonyabb érzékenységű DPA 4061-est választanám, vagy az alacsonyabb érvékenységet úgyis a mikrofon erősítés növelésével kellene kompenzálni, és ugyanarra az eredményre vezetne?


mastertape2007-02-06 23:05 |  #1214
Szia Gabo!
Minden elismerésem, hogy végre a Te személyedben akadt valaki ezen a topic-on, aki összeszedett gondolatokkal és kreatív ötlettel kereste fel ezt a témakört.
Az elgondolásod nagyon jópofa.
Több kérdés merül fel?
Miért pont a DPA 4060-asát nézted ki?
Milyen anyag rögzítésében gondolkozol?

Aztán össze kell vetni az információkat.
Elegendő-e a 30 v-os fantomtáp egy DPA szintű miksinek, ami elméletileg csak 48 V-on szólalna meg?
Mindemellett a dpa-k a világ leglineárisabb mikrofonjai, így az áruk is igen borsos, ezért főleg profi stúdiók és hangosítások alkalmazzák. (sajna még nekem sincs)
Olcsóbb és jó hangú. Fura páros, de nem lehetetlen.
Ajánlanám az Audio Technikát, de a hasonló kivitelű modelljei sem igazán olcsóbbak.

A körülnézéshez ajánlanék egy kiindulási pontot: www.microphone-data.com
Ezen az oldalon márka szerint válogathatsz típusokat, ahol a műszaki jellemzők közül a tápfeszültség intervallumot emelném ki. Ha az adott tartományba beleesik a 30 V-os táp, akkor használható az eszközöddel a miksi.
Ezek után a miksi tipusával elindulhatsz a neten a gyártó, vagy a hazai forgalmazó felé és egyhamar megtudhatod az árakat is.

A "sajátfejes" alkalmazással kapcsolatban egy észrevételem lenne: az ilyen nagyérzékenységű, gömbkarakterisztikájú mikrofonnál bejátszhat a képbe a fejed mozgásából adódó "sajátzaj", ami lehet a bőrödön, pajeszodon súrlódó mikrofon hangja, légbvétel, nyelés nemkívánatos zaja.
Ezen a kivitelezésen erősen el kellene gondolkodni.
Válasz '' hozzászólására (#)

earthwalker2007-02-02 12:43 |  #1213
AKG D880 énekmikrofon eladó. Kb. 3 órát használtam itthon. Ára: 15000 Ft Kom-Eszt megye, de Bp-re felviszem, ha kell.
earthwalker@freemail.hu
06 20 4 777 032
06 30 592 5972

Gabo 2007-02-02 10:24 |  #1212
Sziasztok! Teljesen tapasztalatlan vagyok mikrofonok terén, ezért segítséget kérnék tapasztalt fórumozóktól. Vettem egy Microtrack 24/96-os kis kézi felvevő kütyüt. Max. 24 bites, 96Khz mintavételezésű felvételeket lehet vele készíteni sztereoban, van elektret mikrofon bemenete 5V táplálással, és szimmetrikus kondenzátormikrofon bemenete 30V-os fantomtáplálással. Műfejes, pontosabban sajátfejes amatőr felvételeket szeretnék vele készíteni oly módon, hogy egy miniatűr gömbkarakterisztikás mikrofon párt a hallójáratomhoz közel rögzítek. Mikrofonnak a DPA 4060-as tipusát néztem ki. Szivesen vennék véleményeket erről a mikrofonról erre a célra, vagy (mivel elég drága nekem így amatőr szinten - 87 eFt/db-)ajánljatok más tipusokat, amelyek olcsóbbak ennél, de jó hangminőségűek.
Válaszaitokat köszönöm.
Gabo

lehocz 2007-02-02 10:22 |  #1211
Sziasztok tud valaki segíteni?
Mikrofont szeretnék venni, van egy AKG 700/s ének mikrofonom,de szeretnék egy úgymond tartalék mikrofont

mastertape2007-02-02 07:52 |  #1210
Szia Kazi,
Tegnap este beszéltem az Opus-ok hazai forgalmazójával és kapok majd egy koffert, amit szépen letesztelünk.
Remélhetőleg csinálunk egy összehasonlítást más miksikkel is.

Stúdióm van, infók a nick-em alatt.
Válasz '' hozzászólására (#)

Drkazmer 2007-02-01 20:24 |  #1209
Hát igen.

Csak a te mikrofonaid között vannak 100 ezresek is, ami egy amatőrnél nem megengedhető dolog. Egyébként van egy stúdiód/valamelyikben dolgozol?
Válasz '' hozzászólására (#)

syphor 2007-02-01 09:55 |  #1208
Hát ez gyors volt! Köszi!
Válasz '' hozzászólására (#)

mastertape2007-02-01 09:00 |  #1207
Szia,
Elvileg minden olyan ének effekt proci képes a lábbal kapcsolásra, aminek van midi ki/bemenete és alkalmas program-change üzenetek fogadására.
Akár már a Boss Se-50, se-70 is szóba jöhet, de nézd meg a digitech-et, vagy a kisebb lexicon-okat (pl reflex, alex), vagy tc m300 és társait.
Bizonyos ún. multieffekteknél már effekt láncolatokat is tudsz programozni. User könyvtárba rendezhetők egymás mellé a koncerteken használt preset-ek, ugyanis a sima midi lábkapcsolóval a programokat csak egyesével tudod váltani.
Persze vannak nagyobb midi foot controllerek, amikel már nagyobb ugrásokat is lehet kapcsolni, de azok ára többször nagyobb, mint egy effekt procié.
Ja egyébként vannak olyan típusok, amiken sima, jack-es lábkapcsolókkal lehet proramot váltani.
Válasz '' hozzászólására (#)

syphor 2007-02-01 08:48 |  #1206
Sziasztok! Nem pont mikrofon téma, de azért kapcsolódik...
Tudna valaki ajánlani (tapasztalat alapján!)koncertekre lábbal működtethető megbízható ének multieffektet korrekt hanggal? Nem a a többszázezres profi cuccok kategoriájában gondolkozom, kb. 50E-ig...

Előre is köszi!

mastertape2007-01-31 20:20 |  #1205
Szia Gábor,

Sorban nézzük a dolgokat:
AKG C2000. Szerintem lellően színezi ahhoz a hangképet, hogy egy home felvételnél hamar, jó hangzást kaphassunk. Speciálisabb feladatoknál ez káros lehet.
Személy szerint nem kedvelem az Akg ezen szériáját. Amúgy elektret kondenzátor mikrofon, azaz fix polarizálású membránja van, ami nagyon sok művészkedésre nem adhat lehetőséget.

Emu 1212-ről nagyon sok jót hallottam, mind tanítványoktól, mind pedig kollégáktól. Ha elég kettő be, kettő kimenet és esetleg egy adat opcióval is rendelkezel, akkor sokmindent meg tudsz vele valósítani.
Home és projekt szinten a hangzása nem hagy kívánni valót maga után.
Ha a Patchmix-szel megbarátkozol, akkor jóbarát lesz sokáig.
K&M állványok jók, megbízhatóak, tartósak. Érdemes megvenni.

A sennheiser fülessel és a miniamp-pal bajban vagyok, mert nem ismerem őket.
Válasz '' hozzászólására (#)

mastertape2007-01-31 20:14 |  #1204
Szia Kazi!
Jómagam viszonylag hamar túljutottam a kofferes dobmikrofon korszakon. Megmondom az őszintét, hogy csak azért választottam a Sennheiser táskáját, mert jó kapcsolatban voltam akkoriban a Basys-szel.
Most már jók a kapcsolataim a többi forgalmazóval is, de már nem ezt a kategóriát kell keresnem.

Az opus-os fölvetésre elsőként a Bluesound céget javaslom, nagyon korrektek, kiskerben is árulnak és értenek is hozzá.
Az Opus mikrofonok terén nincsen akkora rálátásom, mert nem használtam.
Egy biztos támpontként javasolnék egy oldalt: www.microphone-data.com
Itt gyártók és típusok szerint gyüjtöttek össze mindent, de kizárólag a gyártó által megadott adatok alapján, tehát nem összehasonlító teszteket írnak.
Egy-egy dobmikrofonnál fontos adat a frekvenciamenet, az spl (hangnyomástűrés) és az érzékenység. Ha a specifikus daraboknál fedi egymást a hangszer jellemző frekvenciája és a feldolgozására ajánlott miksi frekimenete, akkor az már jó jel. Ha pl a lábra-pergőre ajánlott mikrofonnál erősen hangsúlyozzák a nagy hangnyomástűrést, akkor az is jó lehet. Ilyen esetekeben a 136-140 dB feletti spl adat a jó érték.
Érzékenységben pedig 2,8-3 mV/Pa értéktől fölfelé beszélhetünk "hangos" miksiről.

Elképzelhető, hogy ezen kritériumoknak mind az Opus, mind pedig más gyártó termékei meg fognak felelni.
Ez érthető is, ebben a szegmensben nagy csoda nincs. Sőt sok esetben azonos kapszulát, elektronikát rejtenek a márka-matricával ellátott testek.
Itt igazán a márka iránti lojalitás és a hangzásmegitélés dönthet.
Sajnos nem tudok olyan cégről és főként dobokkal foglalkozó cégről, ahol egy bemutató szetten szinte mindegyik kofferes megoldást ki lehetne próbálni.
Talán ezért jobb külföldön körülnézni, mert egy MusikProduktiv, vagy Thomann áruházban van erre keret, hogy demoszetteket tartsanak.

Amúgy sokfélével dolgoztam már szinpadon is és az a summázott véleményem, hogy nincs olyan szett, amelyikben mindegyik miksi jól szólt volna. Ha jók a tam/pergő hangzások, akkor biztos, hogy a lábbal lesznek problémák és fordítva.

De átlagos felhasználásra, mint ahogy korábban írtam, próbatermi felvételhez, klubkoncertezéshez ezek a szettek nagyon megfelelőek.
Szerintem a 100 ezer ft körüli árszinten ezek a márkák megbízhatók.

Amit én használok és az évek során bevált, megbízható partnereim lettek: lábhoz AKG D112, vagy Sennheiser MD421. Pergőre Shure sm57/58, vagy Beag md221 (!), alternatívaként AT 4033a.
Tamokra a fenti md421, Beyer M88, vagy nagymembrános kondik, pl Neumann u89.
A Beyer nagyon jó márka, nagyon jó tapasztalatokkal merem ajánlani, akár vakon (süketen is) megvenném.
Lábcin és overhead Akg C451/ck-1-es fejjel, illetve oh-nek a Neumann-ok, vagy vegyítve az AT 4033-mal.
Ez az én rendelkezésre álló palettám, de az biztos, hogy a d112 és az md421 ipari sztenderdnek számít a dobfelvételek terén.

Lábdobhoz mindenképp ajánlatos megnézni a Shure és Sennheiser nagymembrános dinamikusait, de érdekesség képpen az AT AE2500-asa is szóba jöhet, ugyanis ez a modell duplakapszulás, azaz van benne egy din és egy kondi betét, mindkettő a maga sajátosságainak előnyével.

Összegezve, egy egzakt véleményt csakis tesztelés után lehet mondani. Ha valaki a jelen lévők közül tud abban segíteni, hogy a különböző gyártók kofferjei eljussanak mondjuk hozzám a stúdióba, akkor egy jó dobcuccal igazán érdekes tesztfelvételeket tudnánk készíteni.
Válasz '' hozzászólására (#)

Drkazmer 2007-01-31 19:16 |  #1203
Opusról tud regélni valaki valamit?
Válasz '' hozzászólására (#)

cyberdoki2007-01-30 16:09 |  #1202
ELADÓ!!! ELADÓ!!! ELADÓ!!!
Egy Behringer Shark DSP-110 multifunkciós gerjedésgátló.
A kis Shark a mikrofon és a keverő közé kötve egy igen kiválóan használható automata gerjedésgátló. Ezen kívül tartalmaz egy mikrofon előerősítőt fantom táplálási lehetőséggel, compressor/limiter-t, egy automata zajzárat és egy delay-t. Szimmetrikus be- és kimeneteinek, és a 24 bite AD/DA átalakítóinak köszönhetően hangminőségére sem lehet panasz.
A cucc alig használt szinte új állapotban van. Mindenhez ami mikrofont használ kiváló, a gerjedés megszűntetésére.
Ár: 19.900 Ft Újonnan 25.000 körül indul.
Érdeklődni: cyberdoki@vipmail.hu

Pojaki2007-01-30 10:59 |  #1201
Sziasztok! Régebben már írtam ide, hasonló kérdéseket, viszont most valahogy jobban el vagyok látva idővel. :)
Mastertape köszönöm utólag is, hogy felvettél MSN-en, sajnos eddig még nem volt módom megkeresni téged, viszont most egy újabb kérdések előtt állok és ezek nem csak hozzád, hanem mindenkihez szólnak:
Sennheiser HD202 (6000 Ft/db) [Szerintetek milyen minőségű, van ennél jobb, ebben az árkategóriában?]
MINIAMP AMP800 (15000Ft/db) [Találtam Behringer-t is, de az már nem férne bele a keretbe, ha ti tudnátok esetleg ezzel az eszközzel kapcsolatban infókat azt megköszönném!]
Behringer ULTRAVOICE DIGITAL X2496 (35400FT/db)[Ezzel kapcsolatban már megvilágosodtam, thx Mastertape és Valveconductor!]
AKG C2000B (60000Ft/db) [Mit gondoltok erről a mikrofonról? Rosszakat eddig nem nagyon hallottam róla, jót viszont olvastam róla, de az nem olyan, mint hallani magát a mikrofont.]
EMU 1212m (38990Ft/db) [Kategóriájában tudnátok jobbat, vagy esetleg akinek van tapasztalata ezekkel a hangkártyákkal kapcsolatban annak is örülnék, ha megosztaná velem!]
König & Meyer 23850-300-55 (15800Ft/db) [Igazából más nekünk megfelelő mikrofonállványt nem találtam, ha valaki mégis ismer kedvezőbb árút és hasonlóan jót, akkor állok elébe ;)]
Ezekre a kérdésekre és ezek megerősítése mellett várnák észrevételeket, szeretnék jól dönteni és úgyvélem itt nagyon sokan vagytok hozzáértők, tehát rosszul nem járok, hogy feltettem őket!
Válaszaitokat előre is köszönöm! Bajáki Gábor

Drkazmer 2007-01-29 23:25 |  #1200
Ja, és hát a többi Opus mit tud?
Válasz '' hozzászólására (#)

Drkazmer 2007-01-29 23:25 |  #1199
És mi a tapsztalat a Beyer mikrofonjaival kapcsolatban?

Ott ugye táskában (az L-esben) 1 db 99-est, 4 db 88-ast és 2 db 53-ast adnak. Hol érdemes ezeket megvenni? Musik Produktivban? Kis hazánkban?

Egyébként nincs kedved erre az oldalra dobmikrofon témában írni?

[http://dob.dy.hu]
Válasz '' hozzászólására (#)

mastertape2007-01-29 23:12 |  #1198
Szia Kázmér!
Hú jól feldobtad nekem a labdát!
Namost mindkét márka bitang jó miksiket gyárt stúdiószinten.
Volt szerencsém az evolution-hoz és néhány opus-hoz is, de sajnos most már elég magasról nézem ezeket a cuccokat.
Volt egy evolution 602-es dob set összeállításom, amit akkoriban nagy boldogsággal vettem meg. Praktikus volt a csiptethetőség és hangra sem volt panasz. Pergőre és tamokra használtam. Lábnak már akkoriban volt egy Akg D112-esem.
Az igazi értékrendet akkor fedeztem fel, amikor megvettem a sennheiser md421-eseket. Nos ekkor a tamok teste és tere egyszerűen megnyilt, klasszisokkal javult.
Pergőre shure sm57 került és a hihat + az overhead megkapta a jó kis kondi Akg c451-eket.
Szóval ez a részemről elért csúcsa a dobmikrofonozásnak, de térjünk vissza az evolution-ra.
Szépen hozza a tamok hangját, de nem érezni rajta a testet. Inkább élőben jó, amikor a PA cuccra amúgy is kitekernek mindenféle EQ-zott hangzást. A nagy cuccon lehet dögös-öblös tam szandot kreálni. Viszont stúdióban majdnem koppanásra tekertük a pult EQ-ját és mégsem hallottam azt az igazi testet. Az evolution nagydob mikrofonja esetében ugyanez volt az érzésem, hogy nem "dolgozik le" abba a tartományba, ahova mondjuk a d112-es.
Opus-ban csak az overhead-eket hallgattam. Megint csak azt mondhatom, hogy elektret kondi mivoltukból fakadóan nem éreztem azt a nyíltságot, amit egy valós, megfelelően polarizált kondi képes produkálni.

Összegezve mindkét produkt line jóval szebb és megbízhatóbb hangot nyújt, mint egy-egy invotone, t-bone, rh dob-set. A márkás, instant megoldást adja próbatermi felvételhez, hangosításhoz, klubbulikhoz, de nagyon részletgazdag feldolgozást nem szabad tőlük várni.
Erősen pénztárca függő, hogy melyik koffert veszitek meg, szerintem nem a stúdióhangzást keresitek ebben a konstellációban.

Egyébként ajánlom figyelmetekbe az AudioTechnica Mb/Dk-7-es drum pack-ját, mintegy 102 ezer pénzért. Ezért az összegért minden egyben megvan 4+1+2-es kiszerelésben.
Amúgy pedig, ha választani kell, akkor a Beyer mellett döntenék.
Ez inkább szubjektív vonzalom a márka iránt.
Válasz '' hozzászólására (#)

Drkazmer 2007-01-29 22:23 |  #1197
Szia Mastertape!

Előrebocsájtanám: dobos vagyok, nem hangmérnök.

A Ritmusdepón (www.ritmusdepo.hu) felmerült néhányunkban, hogy ugyan milyen mikrofonokat lenne érdemes venni a közeljövőben? Valahogy én a Sennheiserrel és a Beyerdynamiccal rokonszenveztem. De ezt nem nagyon tudtam szakmailag alátámasztani. Nos az lenne a kérdés, hogy tudnál-e nekünk valami nagyobb lélegzetvételű elemzést írni az Opus és az Evolution termékcsalád előnyeiről és hátrányairól. Mindezt így a dob részeire lebontva (lábdob, tamok, pergő, overhead). Rohadtul nem értünk az egészhez, szóval nagyon várunk egy ilyen lángoszlopra, amely vezetné a népet. Egyébként nyugodtan írhatsz oda is, vagy van egy oldal, ami dobos témákkal foglalkozik, esetleg oda is fel lehetne rakni (ez esetben kérlek keress meg).
Örök hálánk:

Kazi

cyberdoki2007-01-29 18:03 |  #1196
Sziasztok!
Behringer Shark DSP-110 Gerjedésgátló ELADÓ!!!
A kis Shark a mikrofon és a keverő közé kötve egy igen kiválóan használható automata gerjedésgátló. Ezen kívül tartalmaz egy mikrofon előerősítőt fantom táplálási lehetőséggel, compressor/limiter-t, egy automata zajzárat és egy delay-t. Szimmetrikus be- és kimeneteinek, és a 24 bite AD/DA átalakítóinak köszönhetően hangminőségére sem lehet panasz.
Ár: 19.900 Ft
e-mail: cyberdoki@vipmail.hu

mastertape2007-01-29 17:11 |  #1195
Ha pénztárca barát megoldást keresel, akkor egyrészt alternatíva az RH Sound.
Aztán nem szívesen ajánlom, de ott van a VoiceKraft. Ők is begyűjtöttek jópár, mérhetetlenül gagyi, kínai márkát.
Persze aztán érdemes körülnézni a boltokban, hátha valaki beadott bizóba valami jobb miksit.
Válasz '' hozzászólására (#)

catchke2ro 2007-01-29 07:30 |  #1194
Az ATM35, és a PRO35 nekem drága. Szívem szerinte az "egyszer komolyabb beruházás elvét követném", de a pénztárcám ezt nem engedi... Úgy tudom, hogy a Scertlerek is igen durva árban vannak.
Az Atec honlapján nem találtam a cuccot, de majd elnézek a boltba...
/És téged Higain honnan ismerlek? :P Mert gabent még tudom, hiszen ha ő az, akkor a földim :P /
Ha esetleg még valaki tud valami tutit, jöhet:P
üdw

bluevoodoo 2007-01-28 22:59 |  #1193
Én a Schertlereket ajánlom.
Válasz '' hozzászólására (#)

gaben2007-01-28 22:52 |  #1192
esetleg ismered ezt a jótét lelket itt lentebb?
Válasz '' hozzászólására (#)

mastertape2007-01-28 22:49 |  #1191
AudioTechnica ATM-35, csiptethető kivitel, fantommal, vagy elemmel.
Ára: 75,600,- nem olcsó, de nagyon jó.
Ugyanez elektret kivitelben: PRO35, ára: 52,800,-

Ezeknek a hangja is jó, tehát el kell dönteni, hogy az olcsó, de használhatatlan, vagy az egyszer komolyabb beruházás, de egy életre szól elvét követed-e.
Válasz '' hozzászólására (#)

Higain 2007-01-28 22:03 |  #1190
Én az Atecnál láttam egy kondimikrofont, amit a gitár fejére lehetett rácsiptetni. Nem volt egy vészes ára, szerintem érdeklődj náluk. Gondolom hegedűre is jó lehet. És neked mint leendő villamosmérnöknek nem is kell elmagyarázni hogy hogy működik
Válasz '' hozzászólására (#)

catchke2ro 2007-01-28 21:57 |  #1189
Hali!
A kérdés a következő:
Van egy zenekarom, ahol van egy hegedű, és a hangosítása mindig gondot okozott. Térmikivel gerjed, dinamikussal halk. És a hangja se tetszik. Van valami nem drága, de jó megoldás rá? Igazából én láttam valahol ilyen csiptetős, felülről behajlós mikrofont.
Mit ajánlotok?
üdw

mastertape2007-01-26 19:31 |  #1188
Válasz a másik topic-ban.
Válasz '' hozzászólására (#)

Angel 2007-01-26 19:29 |  #1187
pianínót és zongorát hogy hangosítanátok? szombaton lesz egy rendezvény, namármost zongorát testközelben csak akkor láttam amikor elefántot.. pianínóval még elbánok talán, de a zongora az nagyhal egyenlőre.. ugye a digit világban élünk, szintik samplerek stbstb. ..amikor meg még zongoraközelben foglalatoskodtam, csak az érdekelt, hogy hogyan lehet hangosítani maximum apu kazis autórádióján:)

opic 2007-01-26 13:51 |  #1186
Bezony... Én is pont azt néztem
Válasz '' hozzászólására (#)

mastertape2007-01-25 16:06 |  #1185
Ha jól tudom, akkor itt Pesten a Dohány u-ban van az EV szakbolt.
Válasz '' hozzászólására (#)

opic 2007-01-25 14:12 |  #1184
Hello Mastertape!
Megpróbálom valahol kipróbálni az általad ajánlott darabot, de még így látatlanban is ő áll az 1. helyen. A basszus valóban fontos lehet, és még jól is néz ki
24 ezerért láttam itthon, az még bele is fér a keretbe...
Köszi a segítséget!!!!!
csáó: opic
Válasz '' hozzászólására (#)

lacko2007-01-25 10:45 |  #1183
As you wish, Master.. - tape. természetesen megfogadom a tanácsod és köszi
Válasz '' hozzászólására (#)

mastertape2007-01-24 22:15 |  #1182
Hangszer-erősítő setup-ot sokkal hamarabb rögzítesz jól egy sm57-tel, vagy sm48-58-cal, mint bármilyen nagymembrános kondival.
A Behringer B1-et illetően pedig ne legyenek fenntartásaid. Nagyon kevés jó darabja van a cégnek, ezek közül az egyik leginkább használható ez a miksi. Ha másnak nem, nekem elhiheted.
Válasz '' hozzászólására (#)

lacko2007-01-24 13:27 |  #1181
Köszönöm mastertape, nekem az élettel teliségebb dolog fontosabb mint aza pár ezer forint amit esetleg ezen az orosz cuccon spórolnék, viszont ennek ellenére fenntarásaim vannak a behringer márkanévvel kapcsoltban - a gitárcuccaik elég gagyik - persze nem szeretnék sznobizmusból többet fizetnti ezért kértem egy hozzáértő független segítségét. amúgy ez jó volna hangszer+erősítő setup rögzítéséhez is vagy inkább kérjem kölcsön addig a cimbi sm58 át szerinted?
Válasz '' hozzászólására (#)

mastertape2007-01-23 21:29 |  #1180
Szia Opic,
A beatbox-olás egyik lényege éppen a mikrofon membránját érő puffanás, amit a levegő ráfújásával érsz el, de főként a zöngés "b"-vel és zöngétlen párjával a "p"-vel. Ez szokott lenni a "lábdob" a képletben.
Ezért jó, ha a miksi ezt a mélyet tényleg frankón átviszi.
Amelyik ezt tompítja, annak a mélyfrekis átvitele gyengébb.
Mindemellett a tapizajt nem szabad erősítenie.

Egyik példa az Electro Voice n/d 767 tip. miksije, amit már minőségi beatbox-hoz ajánlanak. Az ára 130 eur körül van, ez még megfizethető. ITT találod meg a mikrofon jellemzőit.

Az Opus a Beyer-nek egy pénztárcabarátabb szériája, ezért vannak hiányosságai. Leírása ITT

A két miksi közti szembeötlő különbség az alsó frekvencia határ. Tény, hogy mindkettőt a nagyon közeli használatra ajánlják, így érdemes meghallgatni és a pénztárca szerint dönteni.
Válasz '' hozzászólására (#)

opic 2007-01-23 14:39 |  #1179
Sziasztok!
Őszintén szólva mikrofon témában meglehetősen gyenge vagyok. Mondjuk inkább úgy, semmit sem értek hozzájuk, ezért is írok...
Nemrégiben elkezdtem beatboxolni (aki esetleg nem tudná, ez szájjal "dobolást" jelent). Elég jól megy és hát elhatároztam, hogy eljött az idő egy mikrofon megvásárlásához...
A kérdésem gondolom egyértelmű :) Kb. 10-20 ezer HUF között gondoltam magamnak valamilyen mikrofont, de nem tudom a vásárláskor mire figyeljek. Főleg arra gondolok (igaz, nem tudom, hogy ez lényeges szempont-e), hogy a beatboxoláskor elkerülhetetlen a köpködés és a mikrofon (meg)fújása. Tehát nekem valami olyan miki kellene, amiben ezek a fújások topmán, vagy kevésbé hallhatóak. Nekem a Beyerdymanic legkisebb szólómikrofonját, az Opus 29S -t ajánlották, de nem szeretném rögtön az első mikrofont megvenni, amit ajánlanak.
Előre is köszönöm a segítséget!
Peace Love Unity
opic

mastertape2007-01-22 20:32 |  #1178
Újabb versenyző lehet a orosz Invotone márka.
Néztem a felhozatalt és elég meggyőzőek, szépen megmunkáltak.
Amikor teszteltem az egyik példányt, akkor bizony nem voltam eldőlve tőle, de az az igazság, hogy viszonylagos nagyágyúk között próbáltam.
Hangilag kicsit bántott a felsőközép színezése és kevesebb életet éreztem benne, mint mondjuk a B1-ben.
Viszont ha önmagában hallgatjuk és elfogadjuk, hogy 18-20 ropiért mit kapunk, akkor otthoni demózáshoz, meg a tudathoz, hogy van egy nagymembránosunk, bőségesen elegendő.
Válasz '' hozzászólására (#)

lacko2007-01-22 14:07 |  #1177
Köszi a tippeket
Válasz '' hozzászólására (#)

mastertape2007-01-21 22:31 |  #1176
AT 2020, vagy most jön ki a 2010-es. Ezek elektrét kondik.
Behringer B1. Ez valós kondi.
RH-sound-os HSMC-001, vagy valami ilyesmi nevű csoda. Ez is valós nagykapszulás, de sok volt a hibaszórás.
Válasz '' hozzászólására (#)

lacko2007-01-21 21:51 |  #1175
Hela mastertape! Én is mikrofonvásárlás előtt állok. ami az én elképzelésem: otthoni hangfelvételek/demók készítése, sok gitáros zúzmánnyal és énekléssel + a macskám meg rádiózik és otthon szeretné meg csinálni a dolgait - reklám spotok, kisebb műsorok, ilyesmi. szóval ami a leleki szemeim előtt lebeg az egy nagy membrános kondimiki, max 30.000-ig. sejtem hogy megint az egy seggel 47 lovat megülés esete és a mindenttudjon de olcsón filozófiát akarom erőltetni, uh kérlek osszad ki az agyamat ha kérhetem. ja a rögzítés egy emu 0404 + pc +csöves előfokon keresztül menne. válaszodat előre is köszönöm
Válasz '' hozzászólására (#)

Hun cut 2007-01-21 09:18 |  #1174
Most látom ,hogy a C1 , amit én - marhabarom - 30-ért vettem a Tajtiban , máshol 15000 novin.
Előző hirdetésem storno.

HUN
Válasz '' hozzászólására (#)

Hun cut 2007-01-21 08:58 |  #1173
C-1-es Behri stúdiómiki 28-ért eladó.

HUN
0620-590-86-85
bigjo@chello.hu
Válasz '' hozzászólására (#)

süket 2007-01-20 21:38 |  #1172
Bocs, hogy beírtam a vájtfülüek közé

mastertape2007-01-18 23:56 |  #1171
Nem lenne ratyesz. Keverőn nincs ilyesmi.
Válasz '' hozzászólására (#)

nFeri2007-01-18 23:43 |  #1170
Keverő esetleg nem tölt be ilyen funkciót? :S

nFeri2007-01-18 23:41 |  #1169
És a kompresszor nélkül nagyon ratyesz lenne?
Válasz '' hozzászólására (#)

gaben2007-01-18 23:23 |  #1168
köszönöm a választ. akkor megnézem ezeket is. SM57 mellé rendelek egy MB2K-t. Ez a 44 euro nekem megéri ha találok az SM57 mellé egy szintén használható miksit.
Válasz '' hozzászólására (#)

mastertape2007-01-18 23:14 |  #1167
Gaben!
Inkább Noiseless a Shure ellenes, jómagam nem.
Részemről úgy fogalmaznék, hogy a Shure kevesebb, stúdióban is alkalmazható típust fejleszt, mint mondjuk más cég.
Amúgy ha van időd, akkor érdemes a világ kisebb-nagyobb stúdióinak a mikrofonlistáját átnézni, ugyanis ott nagyon szépen kirajzolódnak a stíluokhoz igazodó technikai szükségletek.
A legnagyobb rock-metál stúdiókban is a gitárhangzásokhoz az sm57, sennheiser md-421 az alap, aztán kiegészül az e-609-essel, majd drágább kategóriából a Royer 121-es, Neumann Tlm-103-as is mind alkalmazható hangszóróközeli telepítésre.

Pont ma agyaltam a kollégámmal, hogy miért ezek a tuti befutók a mikrofonk közül. Szerintem azért, mert a nagyforgalmú stúdiók a biztosra mennek: van a bevált, már másoknál bizonyított modellek, akkor vegyük azt mi is, nagyot nem tévedhetünk. Bejön a zenész és a cucc, elérakjuk a tuti miksit, aztán már kész is a szand.
Kisérletezni nincs idő és kedv, ezért maradnak a jól megszokott márkáknál és tipusoknál. Ezáltal az adott tipus ázsiója nő és a gyártó meg örül. Különösebb reklám nélkül.
Ez pont olyan, mint a Genelec lehallgató. "Miért azt használod? - Mert más stúdióban is az van..."
Így működik ez mikrofonéknál is.

És senki nem vette még a fáradságot - sajnos én sem - hogy összehasonlítson kb 10-20 azonos tudású mikrofont ugyan arra a célra.

Pl ott vannak a Beyer miksik. Az M88-as, a TG széria szerintem ugyanúgy alkalmas gitárra, mint a shure sm57.
Audio Technica - egyik kedvencem - pl az AE3000-es 148 dB !!! Spl-lel. Ez mondjuk kondi, de dinamikusban és jóval olcsóbban ott az MB2k, mintegy 15 ropiért és óriási kimeneti szinttel.
Lehet próbálkozni.
Válasz '' hozzászólására (#)

mastertape2007-01-18 22:57 |  #1166
Janikám!
Az ALTO CLE2-est ajánlanám.
27 ezer az ára és bármelyik hangszerboltban van, mert a boltos fiúk most meg vannak őrülve, hogy végre van megint valami olcsó holmi, ami nem a jól lejáratott Behringer.
És ezért tartják raktáron.
Ez két csatornás, de ne zavarjon, később jól jöhet.
Válasz '' hozzászólására (#)

mastertape2007-01-18 22:55 |  #1165
Feri!
Igen, de az a nem a felvételi láncban van, hanem már utólag piszkálod vele a hangot. Eredménye nem ugyanaz.
Válasz '' hozzászólására (#)

gaben2007-01-18 18:09 |  #1164
visszaolvastam a topikot és többször is feltünt, hogy Te is és Noiseless barátod némileg a Shure ellen vagytok. Mondtátok, hogy más márkákból jobb alternatívákat tudtok. Viszont erre nem találtam példát az írásotokba sokat lévén mindenki csak az sm57-re meg a Sennheiser cápára volt kíváncsi meg mindig az olcsó énekmiksi a visszatérő kérdés (akárcsak részemről:)).

szóval esetleg tudsz pár alternatívát mondani más gyártóktól gitár felvételre ami nem Shure SM57 és Sennheiser MD421?? midnenzt nem támadásképpen kérem hanem informálódás végett.
Válasz '' hozzászólására (#)

jani482007-01-18 11:54 |  #1163
Hi MASTERTAPE! Itt egy AT2020 próbára-a zenész uraknak nagyon tetszik/valószínű még nem hallottak jobbat/,de sajnos kompresszor az kellene.Mire mentél a tieddel amit ajánlottál?Csak egy csatornás kellene.Ha leirnád mégegyszer tipusát és árát,meg hol lehet kapni-mindenkinek itt a topicban okulásképpen.Üdv Jani
Válasz '' hozzászólására (#)

nFeri2007-01-18 10:24 |  #1162
A kompresszor megoldható egy VST effekttel is a gépen, nem?
Válasz '' hozzászólására (#)

mastertape2007-01-17 23:16 |  #1161
Szia Feri!
Az AT2020-as megfelelő az elképzeléseidnek.
Viszonylag nagyjelű miksi, ezért nem ártana egy kompresszor is a láncba.
Válasz '' hozzászólására (#)

mastertape2007-01-17 23:14 |  #1160
Szia Friss!
Mi a kérdés a 1066-os ügyben?
Nekem van ilyen és elég régóta használom, hátha tudok segíteni.
Ha gondolod magánban is írhatsz.

Egyébként egy átlagos kompresszor, nincs rajta semmi ördöngősség, hacsak az nem, hogy fordítva van skálázva, mint a megszokott...
Válasz '' hozzászólására (#)

nFeri2007-01-17 18:14 |  #1159
Audio Technica AT2020-ra gondoltam, szerintetek annak ki tudnám használni az előnyeit az előbb említett konfigurációval?

nFeri2007-01-17 17:03 |  #1158
Segítséget szeretnék kérni mikrofon ügyben. Adott egy Phonic AM-220 keverő és egy EMU 0404 hangkártya. Éneket szertnék felvenni itthon, és nem tudom h milyen mikrofont lenne érdemes venni. Érdemes 30-40 között nézni vagy megteszi egy 20 körüli is? Előre is köszi a segítséget, nagyon kezdő vagyok :P

pityesz2007-01-17 14:40 |  #1157
vagy érdeklődj az importőrnél:

http://www.bertaudio.hu/

pityesz2007-01-17 14:33 |  #1156
hello friss!

csak nem a friss rádional vagy?

angol nyelvűt adtak hozzá?
ha nem akkor innen letöltheted:
ftp://ftp.dbxpro.com/pub/PDFs/Manuals/English/dbx1066ManualA2.pdf

szerintem magyar nyelvű nem létezik, hacsak valaki maszekba le nem fordította...


friss 2007-01-17 14:11 |  #1155
Sziasztok. Én egy debreceni rádióban dolgozom. Most kaptunk új keverőpultot, mikrofonokat, processort,stb..Idáig ez nem is lenne baj. A probléma ott kezdődik,hogy DBX1066-os procihoz,amit kaptunk nem csatoltak hozzá magyar nyelvü útmutatót. Nagyon megköszönném,ha valaki tudna abban segíteni,hogy honnan lehetne szerezni, letölteni..stb...
Köszi. Előre is. Szép napot mindenkinek

mastertape2007-01-16 20:57 |  #1154
Zajosabb, mint a Behringer B1 és kissé drágább annál.
A két feladatra általában kétféle mikrofont szoktunk használni.
Válasz '' hozzászólására (#)

fakesexy2007-01-16 11:29 |  #1153
milyen a studio projects B1? párban szeretnék majd venni, gitár alapot akarok vele mikrofonozni meg a próbateremben felvenni a zenekart.

wavrekordz 2007-01-16 11:27 |  #1152
Azért köszi...egyre inkább hajlok felé...
Válasz '' hozzászólására (#)

mastertape2007-01-15 21:07 |  #1151
Válasz '' hozzászólására (#)

Peca2007-01-15 20:42 |  #1150
Nagyon köszönöm, minden világos
Válasz '' hozzászólására (#)

mastertape2007-01-15 20:34 |  #1149
Peca!
A mikrofonos felvételhez mindenképp kell egy előerősítőt tartalmazó eszköz. Ez lehet keverő, lehet külső miksi preamp és lehet preampos hangkártya.
Lényeg, hogy a mikrofon kellő illesztése és erősítése meglegyen.
Két miksi használatánál természetesen két, külön szabályozható fokozatra van szükség.
Ez lehet egy két mikrofoncsatornás kiskeverő, vagy két mono miksipre, vagy egy sztereó miksipre.
Tök mindegy, hogy melyik, de az a fontos, hogy a végén, a belőle kilépő jel egy sima jack-jack, vagy rca-s csatlakozóval ráküldhető akár egy alaplapi kártyára is.

Mikrofonnak bármilyen dinamikus (ének) miksi jó lenne, akár a pár ezres kategóriából.
Hangszerboltban nézz körül és ne hagyd magad rábeszélni a drágább fajtákra.
Egy jefe, stagg, olcsó akg szóba jöhet.
Válasz '' hozzászólására (#)

mastertape2007-01-15 20:29 |  #1148
Bocsi, de nem kellett használnom, mert templomban volt a hangosítás és oda - érthető okokból - nem kellett kompresszor.
Így még mindig a dobozában van.
Megbízható forrásaim azt mesélték, hogy mindenképp jobb a Behringernél, szebb a hangja, élettelibb.
Bár én nem próbáltam még a négycsatornás változatot egyiknél sem, ezért nem tudom, hogy miben kevesebb, mint egy dual kivitel. Feltételezem, hogy az expander és a limiter funkciói kicsit szegényesebbek és nincs annyi direkt kapcsoló, mint amennyi a kettősökön elfér.
Ahogy nézegettem az Alto 2-est, egy kicsivel puritánabb az előlap, mint a hasonló Behrinek, de nem biztos, hogy ez hátrány.

Talán január végén összedugom a stúdióban és meghallgatom vaktesztben mindkettőt.
Válasz '' hozzászólására (#)

Peca2007-01-15 14:14 |  #1147
Üdv! Előre bocsátom, ilyen témában abszolút kezdő vagyok. Az volna a kérdésem, hogy milyen mikrofont ajánlanátok arra a célra, hogy számítógépre rögzítsem a gitárerősítőmből kijövő zajokat? Mindenképp szükségeltetik ehhez keverő (pl abban az esetben is, ha 2 erősítő elé tennék 1-1 mikrofont a stereo delay miatt)? Gondolom az erősítő kimenetből hangkártya vonalbemenetére kötött dolognál mindenféleképp jobban szól egy ilyen kimikrofonozás (javítsatok, ha tévedek). Horribilis összegeket nem kívánnék erre szánni, egy olcsó és mégis a célnak teljesen megfelelő megoldást keresek. Előre is köszönöm a válaszokat!

wavrekordz 2007-01-15 12:20 |  #1146
Milyenek a tapasztalatok az ALTO kompresszorral kapcsolatban?
Válasz '' hozzászólására (#)

gaben2007-01-13 19:35 |  #1145
köszi a választ. akkor MXL lesz.
Válasz '' hozzászólására (#)

mastertape2007-01-12 23:01 |  #1144
Az eddigi információim alapján az MXL lenne a befutó.
Nem hallgattam ezt a felhozatalt még így egyben vakteszten, de az elmúlt hónapok során befutott tapasztalatok szerint én azt választanám.
Az AT-k a 40-es széria alatt felejtősek, mint ahogy az AKG is 4000 alatt (a kettő között nincs semmi összefüggés)
T.Bone? passz. Valaki már emlegette nem oly régen, de nem volt átütő.
Válasz '' hozzászólására (#)

gaben2007-01-12 21:19 |  #1143
AT3035
AKG C3000B
MXL V69M
T.Bone SCT2000

kb ezeket a miksiket néztem ki kifejezetten csak énekre. ezek közül melyiket ajánáljátok a leginkább? esetleg 300 euro alatti árkategóriában mit ajánlotok még? előre is köszi a segitséget.

mastertape2007-01-09 20:38 |  #1142
Az a helyzet, hogy ebben az árszegmensben mindegyik befolyásolja a hangképet és ha objektíven nézzük, akkor egyik sem a legjobb irányban.
De bővebben tényleg csak az összehasonlítás után...
Válasz '' hozzászólására (#)

wavrekordz 2007-01-09 09:38 |  #1141
Nah majd akkor jövő héten rákérdezek mégegyszer...engem az érdekelne leginkább, hogy befolyásolja a hangképet, a gyári adatokkal meg vagyok elégedve...előre is kössz...
Válasz '' hozzászólására (#)

mastertape2007-01-08 22:24 |  #1140
Az Mdx 2600-ost tamokra használtam, de már kivettem a rack-ből.
Élő hanghoz még tökéletes.
Az Alto acl4-esét most a hétvégén használom először, ezért nincs még tapasztalatom, de együtt fogom hajtani a behri-vel.
Feltételezem, hogy az acl2-es csupán két csatornás és némileg több funkció van rajta, mint a négyesen.
Ennyit tudok per pillanat.
Válasz '' hozzászólására (#)

_v_2007-01-08 17:30 |  #1139
zenekarban használunk pg48-at. gerjedékeny. az énekhangot korrektül átviszi, pergő dinamikáját nem nagyon. gitárhangot felvenni vele szintén gáz, igaz, hivatalos shure oldalon is vocal mikrofonként írnak róla :)
ha belerúgsz mikrofonállványba (persze ha a mikrofon is rajta van), nagyon szépen átviszi a dörgést.
olcsó, ütésálló, kb 1.20m magasról (véletlenül) leejtést is kibírta párszor... :)
Válasz '' hozzászólására (#)

wavrekordz 2007-01-08 11:51 |  #1138
Erről a kompresszorról van tapasztalatod? ALTO ACL2... az Alto-t birom nagyon, a keverőm is olyan, a Berhinger 2600-osnál még olcsóbb is valamivel és a gyári értékek alapján ez is megfelelne... 2600-tól máris elvetted a kedvem ezzel a testetlenséggel, ami ha tényleg így van akkot totál kinyírja a perka lelkét (test nélküli kongahang a rémálom, nem beszélve az uduról...). Az ajánlott bluesound.hu oldalon meg csak képeket találtan az ART kompresszorról :P...
Válasz '' hozzászólására (#)

 2007-01-08 00:42 |  #1137
Üdv!
Tudnátok néhány infót, vagy tapasztalatot írni a Shure PG 48, és a Shure PG 58 mikrofonokról írni?
Kösz!

mus2007-01-07 22:24 |  #1136
Bocs igazán nem szokásom:
Link

tilmi 2007-01-07 22:08 |  #1135
Hello!
Eladnám Beyerdynamic M01 dinamikus mikrofonomat. Alig használt, újszerű állapotban, dobozzal, leírással, tokkal, kengyellel 10000-ért.
Továbbá szintén eladnám remek állapotban lévő AKG D3700 dinamikus mikrofonomat tokkal, kengyellel 18000-ért.
Ha érdekel, ne habozz, írj: tilmi@freemail.hu vagy hívj: 06706248469

mastertape2007-01-06 23:15 |  #1134
Ja van még egy ruszki választék is: invotone set.
Válasz '' hozzászólására (#)

BonoVox 2007-01-06 18:54 |  #1133
Ja, és köszönöm a tanácsokat!
Válasz '' hozzászólására (#)

BonoVox 2007-01-06 18:53 |  #1132
Értem, majd utánanézünk a dobos kollegával, hogy mi a választék - jó lenne összeszedni egy sokoldalú szettet:)
Válasz '' hozzászólására (#)

mastertape2007-01-04 17:35 |  #1131
Szia Bono,

Sajnos az a tapasztalatom, hogy a viszonylag olcsóbb dob-set-ek esetében ha mondjuk jól szól a pergő/tam miksi, akkor csapnivaló a lábdobmiksi, vagy az overhead. Vagy éppen fordítva.
Rengeteg féle készlet van, de valahol mindegyik sántít - persze egy bizonyos árszintig.

Meg kell hallgatni mielőtt megveszed, csak ezt tudom mondani.
Válasz '' hozzászólására (#)

BonoVox 2007-01-04 15:12 |  #1130
Szia master!

Kösz a tippet, majd csinálok egy piaci körképet, hogy mégis menyibe fájnak ezek a cuccok. Azért megnyugtat, hogy a kis csöves azért beerősít, főleg a gerjedés kiküszöbölése miatt hasznos, hisz gyakorlatilag 0-n van a gain és így is letépi a fejem, ha akarom:)

Dobmikrofon kérdésében esetleg tudnál tanácsot adni, hogy mi az, ami demófelvételek készítésére és koncerthangosításra is alkalmas? (mármint minőségben)

Válasz '' hozzászólására (#)

mastertape2007-01-02 21:17 |  #1129
Szia Bono,

Szerintem a setup-hoz egy kompresszor még dukálna.
Tapasztalatból mondom. Egy klubhangosításon nem is egy csöves preamp, mint inkább egy jól beállított kompresszor hatása jön át igazán. Főként a szövegértés miatt fontos.

Dobset-nek ajánlható a T-Bone különböző összeállítása (thomann.de), vagy netán AudioTechnica, Sennheiser.
Válasz '' hozzászólására (#)

BonoVox 2007-01-02 20:48 |  #1128
Sziasztok, boldog új évet mindenkinek!

Arról szeretném megkérdezni a véleményeteket, hogy hogyan lehetne a legtöbbet kihozni egy Beyerdynamic TGX-58 mikrofonból és egy Art Tube mikrofon-előerősítőből? Érdemes-e még valamit hozzávenni a rendszerhez abban az esetben, ha kisebb szórakozóhelyeken szeretnénk vele éneket hangosítani? Esetleg van valami erősségük/gyengepontjuk ezeknek a cuccoknak, amire érdemes odafigyelni? Vannak trükkök, hogyan lehet a legjobb hangzást kikeverni ezek segítségével?

A másik kérdésem, hogy milyen dobmikrofonszettet érdemes vásárolni nem csillagászati összegért, jó ár-érték arányban (nem feltétlenül diszkont áron)?

tilmi 2007-01-01 15:56 |  #1127
Szevasztok!
Eladnám Beyerdynamic M01 dinamikus mikrofonomat. Alig használt, újszerű állapotban, dobozzal, leírással, tokkal, kengyellel 15000-ért. Ha érdekel, írj: tilmi@freemail.hu vagy hívj: 06706248469

furfhangos 2006-12-26 16:07 |  #1126
Rádiómikrofon rádiós része megadta magát.Tud valaki céget,aki ilyenek javításával foglalkozik?Furfhangos@freemail.hu

mastertape2006-12-25 19:10 |  #1125
Mégis, mire gondolsz?
Nagy membrános dinamikusra, úgy mint AKG D112 és társai, vagy valamilyen, az ének rögzítésére alkalmas, nagy membrános, kondenzátor miksit?
Gondolom az utóbbira vágysz.
Nos akkor mennyit szánsz rá?
De fordítsuk meg: nézz körül a Basys.hu-n az árlistában megtalálod a Behringer B1-est. Vagy keress rá máshol (pl itt a Hangmesteren) az Audio-Technica AT 2020-ra.
Vagy: RH Sound Hsmc 001 (talán jól írtam). Ez a kínálatban a legolcsóbb, mert 15 ezer környékén már elvihető.
Válasz '' hozzászólására (#)

lacko2006-12-25 00:01 |  #1124
KERESEK nagy membrános eladó mikrofont

valveconductor2006-12-23 06:43 |  #1123
A nagy Nyugati bandáknál láttam olyat, aki a hordládába épített gitárhangfalaira állandó jelleggel fölszerelte az U-89(-szerű) mikrofonokat. Ezt egy okos megoldásnak tartom. Így az (állandó) hangmérnöküknek kettővel kevesebb bizonytalansági tényezővel kell számolnia.

E szint alatt nem sok értelmét látom, hogy mikrofont vegyél. Egyrészt a felsorolt mikrofonok általában megtalálhatók a honi hangosítók bugyraiban.
Másrészt a hangzást talán a mikrofon típusánál is jobban meghatározza annak a hangszóróhoz viszonyított helyzete, iránya.
Harmadrészt pedig a szerencse, hogy a helyi hangmérnök ízlésvilága mennyire azonosul a tiéddel.

bluevoodoo 2006-12-22 09:28 |  #1122
Shure SM57,Sennheiser MD421 vagy e609 jó megoldás lehet,főleg az első kettő az,ami széles körben elterjedt.Én pl. nagyon szeretem az e609 hangját,főleg MD421-gyel párban.
Válasz '' hozzászólására (#)

Sztivinzon2006-12-22 09:26 |  #1121
vox ac30-al meg gibson lespaullal használnám majd....ha ez számít...

Sztivinzon2006-12-22 09:24 |  #1120
csaó!gitáros vagyok és tanácsot szeretnék kérni,hogy milyen mikrofonokban érdemes gondolkodni gitárhangosításnál.élőben használnám,fesztiválokon,nagyobb szinpadokon
...meg persze pubokban is.vannak univerzális megoldások?egyáltalán érdemes nekem venni egy spécit magamnak?a helyszinek adta hangosítás hagy kivánnivalót maga után.ha tudtok konkrét példákat is kérnék.előre is köszönöm.

Deficit 2006-12-22 08:31 |  #1119
Eladó egy 1 éves, alig használt Shure WH20 vezetékes fejmikrofon!

Ára.: 20 ezer HUF.

pelocelli@freemail.hu

70 387 45 55

mastertape2006-12-21 21:22 |  #1118
Nekem a 2600-ossal az volt a tapasztalatom, hogy perkánál ugyan szépen megfogta a tetejét, de sajnos az egész hangzás a testét veszítette.
Erre mondják azt, hogy a Behringer elszínezi a hangot. Ezzel nem sokat törődtem, de ha fontos a hangszer "tömege", akkor inkább más megoldást kéne nézni.
Érdekes lehet az ART cég csöves kompresszora. Nézd meg a www.bluesound.hu oldalon!
Válasz '' hozzászólására (#)



Témák


 
VÁSÁRLÁSI INFO

A HANGMESTER.HU oldalain található anyagok a HANGMESTER-Online Kft. írásbeli engedélye nélkül nem használhatók fel!

HANGMESTER.HU Ügyfélszolgálat: hangmester@hangmester.hu
© Copyright 2003-2024 HANGMESTER.HU .:. Minden jog fenntartva.
. : A tévedés és az árváltoztatás jogát fenntartjuk! . :
A weboldalon feltüntetett árak csak internetes megrendelés esetén érvényesek
és kizárólag aktuális készletünk erejéig, melyről visszaigazoló e-mailben tájékoztatjuk vásárlóinkat/érdeklődőinket.
Minden weboldalunkon leadott rendelés csak akkor tekinthető visszaigazolt megrendelésnek, ha kollégánk e-mailen egyértelműen megerősíti,
hogy az adott termékből van jelenleg készketen általunk megvásárolt és bevételezett modell.
Weboldalunkon feltűntetett árak nem számítanak árajánlattételnek.

CAMPONA HANGSZERBOLT (1222 Nagytétényi út 37. Földszint, POSTA és GYÓGYSZERTÁR között)
NYITVA MINDENNAP (vasárnap is!) 11:00 - 19:00 | +36-20-323-0641 | hangmester@hangmester.hu