Bocsi, nem ide szántam. Volt egy Szlovák netes üzlet ahonnan 300 ért lehetett rendelni pro tools nélkül. Meg is rendeltem. Írják, hogy két nap múlva lesz. A következő email már két hétrő szólt. A következő szerint meg probléma akadt a megrendeléssel, nem tudják hogy lesz e egyáltalán. Gondoltam beírom az adok veszek rovatba, de ide sikerült. Most vettem észre :)
Üdv! Infót szeretnék kérni stúdió monitor ügyben. Jelenleg 3 típus közül választanék. 1: M.Audio BX8. 2: KRK Rokit 6. 3: ESI NEAR08. Bár leginkább ESI-re voksolnék, ezért akinek van vele tapasztalata, nyugodtan ossza meg velem, vagy ha valaki a a felsoroltak közül mást ajánlana, akkor szintén írja le a tapasztalatait, hogy miért pont azt ajánlja, esetleg hasonló árkategóriában ő mit ajánlana még. Köszönöm!
Jesszusatyaúristen.
Ez mivel lett most felvéve?
Mintha sokkal jobban szólna, mint az eddigi felvételeid, de lehet, hogy csak most jobb füles van rajtam. :)
Sziasztok! Basszus akárhogy próbálom összeeszközölni a POD HD500-at a Saffire Pro 40-el mindig összegerjed. Reamponi szeretnék vele, de egyszerűen nem megy. Gondolom valami föld hurok lehet a bib, de még nem jöttem rá a megoldásra. Szóval a tünet a következő. Felvettem egy száraz jelet és beillesztettem rá egy Aplitube-ot, hogy valami azért szólnon. Ezt a jelet szeretném visszajátszani a POD-ba, de gerjed mint a nyavaja. A PRO 40 monitor csatornát kötöttem össze egy reamp box-al majd azt bele a POD-ba majd azt visszaküldve egy másik csatornára a PRO40-be. Mikor bekapcsolom a monitirizást akkor egyből össze gerjed. De ez akkor is igaz ha erősítővel és ládával reamplolok. Tudnátok valami megoldást erre a problémára?
Srácok, szerintem nem létezik csodamashina.
ezért a pénzért az eleven rack egy tökéletes választás.
Hallhatóan és tetten érhetően lényeges a különbség a poddal szemben
még ha a kollega nem is így gondolja, hát szerintem meg igen
ráadásul kapsz hozzá egy ipari standard hangrögzítő progit is amivel könnyedén használhatod
Sziasztok!
Mikrofon javítással ki foglalkozik? Budapest lenne a legmegfelelőbb. Tudtok segíteni benne? Audio-Technika kondenzátor mikrofonommal van valami gond. Előre is köszi a segítséget!
Még egy kérdésem volna. A Podhoz viszonyítva mennyivel jobb a minőség? Tudom hülye kérdés. Egyre inkább hajlok felé. Azért kérdem mert volt Podom, de azt nem szerettem. Ez azért sokkal jobbnak néz így ki., youtube videók alapján.
Mondjuk dragabb is. Ja meg van passziv, kapcsolhato alulatereszto rajta, eroben hasznos lehet. Kolcsonbe volt csak nekem is :( A beta57a-mmal egyut is nagyon tetszett, foleg, mikor szirosan egymas mellett voltak es ek alakban vettek egyszerre. 906 egyenesen, 57 kifele forditva 30 fokkal kb.
Minden egyszerre nem fog menni
Ennyiert ahogy Máki mondja 1-2 jo vagy sok kozeoes hang van
Efy ilyet 500 euro alatt lehet mar bugazni az ebayen
eleven rack
Pontosan nem értem a céljaidat egyébként, tehát van a Laney, és ha épp nem azt használod, szeretnél más fajta hangokat is felvenni, erre volt a pod, ámde az műanyag. Ha veszel egy másik előfokot, akkor lesz jó hangod, de nyilván kevesebb. Ezt kéne eldöntened, hogy 1-2 hangkarakterből akarsz jobb hangot, vagy sok különbözőt szeretnél. Utóbbi esetben nyilván az alább említett, minőségibb modellezők velé kell venni az irányt ( meg a pénzt :D)
Természetesen azt gondoltam,de van valami konkrét amit ajánlanál? Mondjuk előfok gyanánt van egy Laney Ironheart studio-m csak ugye több fajta változatos soundot szeretnék. Erre használtam a Pod-ot. Csak mint már írtam kicsit műanyag a hangja. amúgy szeretnék mikrofonnal is felvenni és reampolni is.
Tisztelt uraim! Egy olyan kérdéssel szeretnék hozzátok fordulni, hogy van egy Pod Hd500-am és szeretnék élethűbb felvételeket készíteni. Szerintem nagyon jó a Pod hangja és teljesen meg vagyok vele elégedve, de akkor is kicsit műanyag a hangja. Még nem döntöttem el igazából mit is szeretnék, de elképzelhető, hogy kispedálokat szeretnék venni. Tudnátok ajánlani kispedálokat amiket lehet stúdió körülmények között jó minőségben használni? Nem muszáj kispedál jöhet más ötlet is pl. rackes cuccok esetleg egy jó előfok. A blues-tòl a metálig szeretnék jó hangzásokat amiben akad dinamika is. Előre is köszönöm a hozzászólásokat.
Én is ugyanezzel találkoztam Nuendóban most szóval engem is nagyon érdekelne a megfejtés, rengeteg mindent kéne átírnom mert tempó váltás után nem állította a midi sávok hangjait arányosan az új tempóhoz. Kb. bele hülyülnék amíg ugyanazt megírom .
Ugyanakkor nagyon érdekes módon a csak a trek legvégén aktív 2-3 kiegészítő midi sáv bpm-ben nem csúszott el az új tempóhoz képest, azt sem fogtam fel hogy mitől függ ilyenkor...
Sokkal jobban hasonlít már az igazihoz Persze még mindig hallani hogy Guitar Rig, de egyre jobb lesz. Most azt csináltam, hogy a You Really Got Me introjáról futtattam egy frekvencia analízist hangszerkesztőben, majd arról is amit én játszottam a preset-en. Az eltérés alapján pedig állítgattam az EQ-t a preset-ben, egész addig, amíg az analízis szerint egészen hasonló nem volt a kettő
Segítsetek kedves Cimborák!
Cubase barátom most feladta a leckét.
Hol az istenbe kell beállítani, hogy ha a tempót megváltoztatom, akkor a bejátszott midi-note-ok is felvegyék az új tempót? Mert tartja a sebességét a zene, hiába akarom gyorsítani. Még ilyet soha nem csinált, alapból ez mindig működött, nem tudom, mit pipáltam le most véletlenül.
Kösz!
A pult bemenetén levőkön, Platinum Level IV, eredetileg ic-s volt, de feltuningolták trafókkal a bemenetekre, faderek, kondik, ic- k cserélve - pofátlanul jól sikerült. Előbb-utóbb ki kell húznom az egyik csatit, megnézem milyen trafók. Minden csatornán instrument bemenet is, inzert szimmetrikus (send-return külön aljzaton), mérőhíd minden csati bemeenetén pre inzert jel, meg a kimeneteket is postfaderben mutaja.
Amúgy ez egy 4-5 éve rögzített anyag, doboknál szeretek a terekből kiindulni, nem szeretem ezeket a mostanában divatos triggerelt szandokat...
Kifejezetten dinamikaszabályzás szempontjából szedtem elő a projectet.
Én belehallgattam, de annyira nem értek ehhez a műfajhoz, hogy kár lenne pofáznom. Ahhoz meg nem vitted eléggé telítésbe a trafóvasakat, hogy halljam, mennyire torz.
Srácok egy villámkérdés:
Ha 4 gitársávom van (egyforma), akkor azt hogy érdemes panorámázni?
Kettő-kettő teljesen balra és jobbra, vagy a harmadik negyedik sávot érdemes beljebb húzni?
Nekem az 1kHz felett lerántott teljes tartomány egy kicsit szélesnek hangzik így elsőre. Szerintem elég lenne az "s és sz" betűk környékét, szájberendezkedéstől függően egy meredekebb szűrővel lerángatni úgy 4-10 kHz között valahol, ahol aktuális.
De ha elég gyorsan és jó időállandókkal csinálja, akkor a Te változatod is működhet. Én szoftveresen ezt egy uad precision multibanddel csinálom, nekem az tök jól működik
..és ez így még mindig egy jobb deesser-t eredményez, mint a "hivatalos" kütyük és pluginek.
Én is hasonlóképp raktam össze, de én kényszerből, mivel elvi-rossz a legtöbb. Úgy vannak összerakva, hogy a vezérlő freki egyben maga a "lerángatott" sáv is, ez pedig egy ronda, csonkolt mássalhangzót eredményez.
A tiédhez képest én úgy raktam össze, hogy fent "figyeljen" valahol 10kHz felett, viszont a lerántott sáv az az 1kHz feletti teljes (!) tartomány. Gyönyörűen dolgozik!
Sziasztok!
Nem tudom mennyire áll közel a stúdiófelvételhez az én problémám, de talán tudtok segíteni.
Az a helyzet, hogy van egy Johnson (Stratocaster formájú) gitárom valamint M-Audio Delta 66-os hangkártyám, a gépen Cubase 5, azon belül pedig Amplitube-ot használok. Az a gond, hogy mikor gitároznék akkor nagyon kicsi a bemeneti jel. Mikor az Amplitube-on belül próbálgatom az előre beállított preseteket némelyik meg se szólal vagy csak nagyon halkan. Nincs valami ötletetek arra, hogy miért lehet ez? Én arra gondoltam, hogy talán a Cubasen belül kellene állítani valamit.
mixerteszt, vagy parasztmaster, kiküldtem a keverő két mono csatijára a cuccot, megkergettem a trafókat +6dB körül, csatorna eq és ennyi. se kompresszor, se limiter. tranny for prez...
ez még aktuális, sõt egyre inkább az
Tud valaki ajanlani studiot/hangmernokot aki jartas dobtriggeres felvetelben?
Illetve nem all messze tole az elektronikus zene? (Dnb,breakbeat)
És van elképzelése a hangszeres zene és az elktronikus zene ötvözetérõl.
És esetleg mehbízható?
És esetleg akkor is komolyan veszi a munkát ha nem Sir Paul Mcartney kéri fel?
Tudom, ez is cApi jellegu topologiailag, de mas a diszkret opamp benne, meg elvilrg 150 ohmra illeszt a brmenet, nrm 600-ra, plusz idonkolatlanul nagy a kimenotrafoja.
Nem tökéletes, de ami hiányzik belőle, az már elektroncső vs szimuláció kérdése, ennél jobban nem igazán tudtam megcsinálni. Talán egyszer ha unatkozom, lefuttatok valami frekvencia analízist a kettőn, hogy lássam hol a különbség
Szórakoztam még egy kicsit vele tegnap óta, próbáltam a You Really Got Me introjához igazítani a hangot Csináltam egy felvételt ahol az eredeti riff és a Guitar Rig-es verzió megy felváltva:
01 05-nél látszik a fúrógép. Meglep, hogy ezt a titkos fegyvert nyilvánosságra hozták. A fúrógép aksijának az áramkörét megszakítva sorba kötik a single coil pickupokkal, így egy dc-re emelt audio ac kerül a Marshall bemenetére, ettől szól úgy, mint állat.