hát én csak azért vettem 1101-et mert usb-s szal ezzel is lehet faszán felvenni, amúgy beértem volna régebbi csöves előfokkal.
csak nekem egy bajom van, hogy sose tudok kibékülni a multik kezelésével, programozásával. hiába van hozzá útmutató még ha magyar is. :D
azt szeretem ha ott a pedál és azon látom hogy mit tekerek rajta meg csak kibekapcs azt kész.
de a digitechnek az előfokjába beleszerettem.
kegyetlen jók az előfokok. bár a jcm900 modelljén keveslem a gaint, de lehet csak hülye vagyok.
de ha van valakinek tippje, hogy tudok reverb és delay gombokra fx effekteket programozni a gyári lábkacsra az kérem ossze meg velem.köszkösz
Mondjuk én most akkor buzi vagyok,mert egy Digitech 2101 Studio Tube,egy Digitech 2101 Limited Edition,és egy Digitech 2120 Artist után most egy mezei POD X3 Live-ot használok.
Az oka ennek amúgy csak az,hogy kellett egy univerzális cucc (hangkártya,mikrofon előfok,USB-s felvétel,Aux in,Phones Out,egyszerű kezelés,stb).
A Digitech-ek hangja amúgy jobban bejött,az effekt szekciójuk meg sokkal-sokkal komolyabb,de most őszintén szólva praktikusabban tudom használni a POD-ot.
A csöves fejemmel úgy használom,hogy midi pedállal vezérlem,és rövid kábelekkel kötöm a fejbe,mint egy racket.
hát sajnos.
pedig a boss multik nem valami cuccok. line6ről ne is bezséljünk...
kispedál hívő vagyok, de miután egyre több digitech váltotta le főleg boss pedálokat a boardomban.
vettem má egy gsp-t
Egyébként itthon egyelőre nem túl elterjedt előfok/effekt ez,pedig biztos kurva jó.Csak a Boss és Line6 padlómulti láz mögött háttérbe szorul kissé,és nincs eléggé megmarketingolvs sem.
Külföldön elég jó nevek is használják.
Helló!
valaki esetleg rendelkezik GSP1101-el?
ha igen megtudná modnani, hogy tudom azt beállítani, hogy
pl a delay gombra ne a delay hanem modnjuk egy tremolo vagy phaser effekt legyen és ugyanezt a reverb gombra is megtehessem.
jah meg hogy lehet beállítani azt, h a control gombbal tudjak váltani a digitech és a fejem előfokja között.
azt már sikerült beállítani , hogy az expression pedállal váltok a 2 előfok között, de ez így nekem nem adja.
előre is köszönöm segítségeteket
válasz jöhet ide is vagy mélre.
Én is az RP sorozatról kérdeznék: milyen szinten kezelhetők a beépített dobgépeik? Lehet valamennyire szerkeszteni a patterneket? Van olyan, amelyik páratlan ritmusokat is tud?
Üdv.
A véleményetekre volnék kiváncsi.Egy RP 50 ről volna szó.Az érdekelne,hogy minőségileg milyen hangokat lehet kihozni belőle?Nem túl müanyag a hangja,stb?Otthoni gyakorlásra kellene,de nem ártana ha aránylag jó hangzása volna.
Köszi a válaszokat!!
Az Rp10-ről és a 12-ről annyit hogy sokkal jobb kompresszortechnológiájuk van mint a többi padlóeffektnek. Míg az Rp20-ban a kompresszor szinte csak alibi, addig a 10-12 modellekben energiát ad az egész hangzásnak. Az rp20-ban a heavy sustain vagy az overdrive alig torzítanak, egyedül a grunge használható komolyabb torzításhoz. A 10-ben és a 12-ben ha rányomsz egy kompresszort az overdrive-ra vagy a heavy sustain-re olyan őrült metál hangot kapsz hogy . Amúgy az rp10-ben meg a 12-ben emg a wah pedál szekciót kúrták el. Az rp20-ban nekem a jó wah meg a csillivilli kinézet volt a kedvencem. Jaaa....és hogy Digitech
Nagyjából én is azokat tudnám leírni az SGX-ről,mint lejjebb a kolléga.
Brutál higain hangot ne is keress benne,nem arra való.De rockra,kemény rockra (80-90-es évek metál zenéje) nagyon jó.
Az effekt szekció brutál jó,viszont egy icipicit színeznek a konverterek a Digihez képest.
Annyival egészíteném ki a lejjebb leírtakat,hogy a digitális rész aránya az analóg részhez képest változtatható. A csatlakozási lehetőségek nagyon jók,van komplett midi in,out,thru,de van két bemenet,amivel sima analóg pedálokkal is lehet felfelé,és lefelé léptetni a preseteket,két fejhallgató aljzat,tápkimenet midi pedálnak vagy kispedáloknak(!),meg minden földi jó.
A csőről alább leírtakról viszont más a vélemányem. Konkrétan a cső az vicc benne,12V-os anódfeszról megy.Beleszól a hangba,de több különböző csővel kipróbálva nem tapasztaltam lényeges változást a csövek hangjai között. Ráadásul van olyan csövesnek csúfolt torzító benne,ami vígan szólt tovább akkor is,amikor a csövet eltávolítottam. :D
Ezzel szemben a Digitech előfoka sokkal komolyabb (és full analóg ez is,digitális vezérléssel!!!),Két cső van a Digikben,rendes,285V körüli anódfeszültségen mennek,a csövesnek aposztrofált hangzások tényleg a csővel mennek! Ja,és van egy tranyós torzító/előfok rész is,ami egész korrekt hangon tud szólni! És ez a szekció párhuzamosan kapcsolható a csövessel.
Én azt mondom,kurva jó cucc az SGX-2000 (csak az Express verzióval érdemes foglalkozni,de a sima is upgradelhető Expressre,ebben akár tudok is segíteni,ha kell!),és manapság már elég olcsón hozzá lehet ezekhez jutni,pedig valaha csúcsmodell volt.
A Digitech 21xx lényegesen komolyabb,de drágább is jóval!
Ilyen rackes csöves előfok/effekt cuccok közül próbáltam/hallottam már ART SGX-2000,Rocktron Voodoo Valve,Digitech 21xx-et,és nekem hangra a Digitechek jöttek be a legjobban.Kezelésre amúgy elég barátságos az SGX is.
Most az ilyen modellezős,meg fulltranyós,meg effekt szekció nélküli rackes motyókat hagyjuk. Van még sok jó cucc.
Ha van rá pénzed,és nem brutálmetálra kell,akkor vegyél nyugodtan SGX-et,jó kis cucc. Winki például árul egyet az adok-veszekben.
Az SGX 2000 eléggé felhasználóbarát szerintem, a multiknál biztosan egyszerűbb.
2 fejhallgató kimenete is van, egy elöl, és egy hátul :)
Ja, és 2 effekthurok is :) A jelút pedig full analóg, a digitális részt csak párhuzamosan rakja rá, ez érződik is a hangban, ez jót jelent.
Én szerettem az SGX Expressemet, finomabb műfajokhoz kimondottan jó, igényesen szól, mai füllel is. Élőben, nagy hangerőn mindig megállta a helyét, szobában kis hangerőn jól jött volna még egy kis gain és dinamika. A cső tényleg benne van az analóg jelútban, nemcsak dísznek van, csőcserével lehet változtatni a hangját, de harapós metal hangot csak trükközve lehet kihozni belőle... (kompresszor, eq, jelszinteket megtolni stb.) Ettől függetlenül is csak ajánlani tudom, jazz-rock-blues-hard rockra nagyon jó.
Digi 21xx-hez sajnos nem tudom hasonlítani, mert nekem olyanom nem volt. De igényes cucc, az biztos, legfeljebb nem tud olyan highgaint, mint a Digi a 2 csövével.
Kösz a választ!
Még annyit, tudom volt neked ART SGX2000-esed is.
Azok mennyire felhasználó barátok, mennyivel rosszabb a hangja a diginél?
Van füles kimenete?
Sokkal egyszerűbb a 2120,legalábbis szerintem.
Grafikus kezelőfelületen tudsz dolgozni,látod,hogy mi hogyan és mihez kapcsolódik.
A 2101-ben pont azt nem szerettem,hogy a routolás elég bonyolult volt benne,nem láttad,hogy mi és hogyan kapcsolódik a másik eszközhöz. Még a manualjában is azt írják,hogy előtte ajánlatos egy papírra lerajzolni a kívánt konfigot. Hát a faszom.
Mondjuk van a 2101-hez egy PC progi,ami grafikusan ad lehetőséget a routolásra,de az sem az igazi.
Szóval a 2120 egyszerűbb. Ráadásul nincs korlátlan route konfiguráció lehetőség,mint a 2101-ben,hanem....ha jól emlékszem 24 féle összekötési módból(algoritmus) lehet választani.Bőven elég bármihez.
Viszont eléggé nem szobagitáros barát cucc,én ezért is váltam meg tőle. Nincs fejhallgató aljzat,meg cd/mp3 bemenet.Ez a cucc színpadra termett,oda viszont nagyon jó.
Ha lenne rajta fejhallgató,meg mp3 bemenet,meg a mai kor igényei szerinti USB aljzat,akkor nem adtam volna el.
Az 21xx cuccok modernebb utóda,a GSP1101 már rendelkezik ezekkel,viszont abban nincs cső,és modellezős.Én még nem hallottam olyat élőben,van pár ember,akik szerint nagyon jó,és elég sok külföldi gitáros is használ ilyet. Youtube-os mintákat hallgatva vegyesek a benyomások,vannak kurva szar,és egész jó videók is.
Az RP-10-et nem igazán ismerem,az RP-20 nagyon fasza(RP-21 még újabb,jobb),lényegében a 2112/2120 pedál változata,csak butább kivitelben. Csak egy csővel megy az előfok a 2112/2120 két csöve helyett,nincs loop (ami nálam eleve kizáró ok a csöves fejjel való használat miatt!),szerényebb az algoritmus lehetőségek száma,és pár csatlakozási lehetőséggel is kevesebb,mint a 2112/2120.
Cserébe nem kell hozzá vezérlőpedál,mint a rackes verziókhoz.
Nem baj, legalább megerősítettük egymást.
Nekem most egy XT Live-om van, de elgondolkoztam egy 2120-on.
De, mint írtad azon nincs fülesnek hely.
Egyébként mennyivel egyszerűbb programozni, mint egy 2101-et?
Hirdetnek egy RP10-est is, az milyen motyó aZ RP20-ról találtam infot, de az RP10-ről nem nagyon.
Attól függ milyen!
Sima alap verzió-e,vagy Artist,vagy Limited Edition,milyen a szoftver verziószáma,van-e benne PPC-210-es második S-DISC kártya,van-e hozzá vezérlőpedál,milyen az állapota,van-e valami hibája?
A legalapabb,sima 2101 Studio Tube-t nagyjából olyan 75-110ezer Ft-ért reális eladni. De úgyis minden annyit ér,amennyiért elviszik. :)
Keress rá itt a fórumon és láthatod nagyon változó az ára.
Pedállal 80-110 között, pedál nélkül egy 20-assal kevesebb 60-80.
Milyen firmware van rajta 2-es v. 3-as?
De ugye annyit ér amennyit adnak érte. Most nagyon pang a piac.
Ez csak az én véleményem, majd jön még más is segíteni.
Először volt egy sima 2101-em,szerettem,de hiányzott a Dual SDISC,és a 3.00 szoftver,meg hajott a kíváncsiság.
Aztán lett egy 2101 Limited Editionom,Dual S-DISC-el,később vettem bele 3.00 szoftver upgrade-t is. Imádtam,faszán szólt,szép volt. De a programozását nem szerettem,feleslegesen bonyolult volt. Bár a cucc tudása nem is nagyon enged egyszerűbbet igazán. Közben ráadásul anyagilag is megszorultam,így eladtam.
Aztán hozzám került egy 2120,ami már sokkal barátságosabban programozható és editálható,hangra szintén kurva jó,námileg szerényebb tudással,mint a 2101,de még így is iszonyat sokat tud,a felét is nehéz kihasználni. Szintén imádtam,de volt pár dolog,ami addig piszkálta a csőröm,hogy végül megváltam tőle. Hiányzott róla a fejhallgató kimenet,amit nem is nagyon értek,hogy miért hagytak el a 2120-ról,mikor a 2101-en volt még? Én meg elég sokat gyakorolnék fejhallgatóval. A másik,hogy jó lett volna egy külső hangeszköz(cd/mp3) bemenet,hogy tudjak PC nélkül gyakorolni zenékre. A harmadik pedig,hogy szerettem volna egy USB hangkártyát.
Így esett a választásom egy POD X3 Live-ra,amit ráadásul úgy tudtam megszerezni,hogy a 2120-ra cseréltem. Hangban meg kell hogy mondjam,szerényebb kissé,mint a 2120,és az effektek minősége,sokasága és editálhatósága is szerényebb az X3-nak, viszont a fenti okok miatt most ez szolgál ki a legjobban,pláne hogy szobagitáros vagyok.
Egyben a külső USB-s hangkari szerepét is betölti,és használható basszusgitár és mikrofon előfoknak is. Például a ládámat,ha bemikrofonozom,akkor ezen keresztül fel lehet venni. Fontos volt,hogy legyen rajta loop send és return,hogy a csöves fej loopjában is tudjam használni. Ilyenkor rövid kábelekkel kötöm az erősítőbe,felteszem a tetejére,és egy külön midi pedállal,egy ART X-15-tel vezérlem,lényegében úgy,mintha rackes cucc lenne.
De ha akarom,akkor akár a fotelbe is magammal vihetem gyakorolni,nem kell külön a pedálsort is cipelni hozzá. Úgyhogy hosszas,több szempontból történő mérlegelés eredménye lett az X3 Live. Ha hangban nem is az über alles,de tudásban most számomra a leghasznosabb.
Kellemetlenség,hogy az X3 Live-ok USB hangkapcsolata felvétel esetén szakadozik időnként. Szinte mindegyiké,így az enyém is.
Egyébként most az álom effekt egy Axe-Fx lenne,de mivel az elég megfizethetetlen,ezért optimálisabb megoldásként egy Digidesign Eleven Rack lenne a legtutibb. De ott megint előjönne az a probléma,hogy külön pedálról kell vezérleni,minden esetben.
Bocs a lakhelyedért.
Nemcsak a Digi-re gondoltam, hogy szaki, tudom, hogy járatos vagy az elektronikában.
Nincs Digiteched???
Mi lett helyette,- ha nem titok?
Egyébként köszi még egyszer,de nem vagyok szaki,a 21xx (2101,2112,2120) szériát elég jól ismerem,abban tudok segédkezni,ha valakinek homályos valami,de más Digitech dolgokkal nem igazán volt dolgom.
Sőt,jelenleg nincs semmim,ami Digitech. :)
Ja,de! Egy midi kábel.
Azt viszont továbbra is tartom,hogy a 21xx széria gecijó!
Szia.
Valószínűleg kapcsolót kéne cserélni a pedálodban.
A j8-at mondjuk nem ismerem közelről,de ugye a Johnson a Digitech "gyermeke".
A Digitech midis lábkapcsolókban sima hagyományos takt pillanatkapcsolók vannak,úgyhogy szerintem a tiedben is ilyen lehet.
Egy Digitech Control One-ban már én is cseréltem kapcsolókat,mert elfáradtak,és nem kapcsoltak már.
van egy Johnson J8 lábkapcsolóm, ami nem működik hibátlanul(3 kapcsoló nem működik rendesen). Ismertek valakit, aki ért ilyen Midi-szerű cuccok javításához? Lehetőleg Győr-Moson-Sopron megyében, vagy Budapesten.
Andris továbbra is szaraxik az Rp100A, játék közben bekapcsol egy rakat effekt magától... kb 1,5-2 órát tudok játszani, de utána reccs... nem lehet, hogy a táp szar, felmelegszik? Beállítottam egy rakat hangzást, de ha behülyül, akkor nem csak a useren, hanem a sinature soundon is behülyül. Viszont érdekes, a clean az marad használható...
Heeellpppp, mmmeee!!!
Gergő!
A tápod nálam eléggé durván zizegett...(bár lehet h csak azért mert laminált padlóvolt alatta... :)
Egyébként elloptam tőle a szíve egyik csücskét (mármint azt, amelyikben a multi van XD) egy délutánra, és használati utasítással a kézben elkezdtem b*szogatni a beállításokat. Mondjuk én speciel multieffektben még olyat nem láttam, hogy LFO-val szabályozhatom a chorus speed-jét, de egész pofásan tud szólni. :D
Marad a rack, természetesen! A későbbiekben meg tervezek bele olyasmi fícsöröket, hogy teljesítményfelezés, meg a különféle visszacsatolások beépítése. De ez csak terv...
Na leteszteltük teljesen a GSP1101-et. szerintem zseinális. Egy az egyben hozza a 2120 szintjét, de a lényeg a jó végfokon van. Marshall 100/100-al hozza a szintet. Az erősítőmodellek közül a Marshall modelleket meg a Soldano-t veséztem ki, és egytől egyig sikerült nagyon jól használható torzitott hangszineket kihozni, lágy rocktól a full death metálig. Szóval szerintem 10 pontos cucc. Kezelhetősége meg végképp emberbarát. :)
választani nem tudok a 2120 és a 1101 között, mindkettő zseniális,
Digitech 2120 Artist csöves előfok/effektproci eladó. Hogy miket tud?
Analóg compressor,wah,torzítók,EQ,és zajzár,és digitális effektproci rész,többféle algoritmus és effekt kötésmód,az effektek ismételhetőek a láncban (például EQ+delay+EQ),285V anódfesz a 2db Mesa 12AX7STR csőre,teljes midi vezérlehetőség,programozható effekt loop,kétféle torzító (csöves és tranyós) amik keverhetőek is egymással,20Hz-20Khz-es effektproci frekiátvitel,hosszú akár 5mp-es delay idő,programozható cabinet emulator (nem kell a koncert előtt ki be kapcsolgatni,meg állítgatni,hanem amelyik presetet cabinet emulator nélkül mented el,azon nem lesz emulator),kromatikus tuner,minden effekt minden paramétere midivel vezérelhető és állítható,stb-stb.
Csöves végfokkal olyat szól,hogy beszarás,a szép clean-től a durva higain-ig.
Ára: 100ezer Ft,csere érdekelhet Line6 X3 Live-ra,de csak arra.
üdv!
RP80-as pedált nem szedte szét még valaki? :D meghalt az expression pedál és meg szeretném csinálni. Jártas valaki egy picit az elektronikában? vagy tudtok olyan fórumot vagy akármit mutatni ahol tudnak segíteni?
köszi előre!
Ebay-en érdemes rájuk keresni egyébként. Rackes változatok elég gyakran vannak fent, de pl. 12 és 20 is volt már potom összegekért. Valaki meg tudná mondani a 21D miben más mint az összes többi?
Tudásban nekem a 2101 a csúcs,de a kezelése elég bonya.
Így inkább most egy 2120-at nyúzok.
Tökéletes lenne számomra,pláne ha lenne rajta fejhallgató aljzat,meg USB-s kapcsolat,meg aux bemenet. :)
Azok bizony! Szerintem a csúcsszéria az az RP12. Annál ütősebbet a mai piacon nem találsz.Zseniális dolgok vannak benne. Már akkor stroboszkópos hangolót pakoltak rá. Sztem itt még azt sem tudták mi az
És végezetül egy kérdés. Miért lehet az hogy zizeg az adapterem? Már vagy egy fél éve nagyon halkan zúg. Nem zavaróan és semmi műszaki hibája nincs csak ez hogyha odateszed a füled hallod hogy halkan zizeg. Csak a kora miatt lehet? :S
Egyébként én a csöves előfokot kizárólak enyhén torzított vagy tiszta csatornán használom. Valahogy ez a "Satured" torzító nem metál. De viszont a Grunge-ot marhajól be lehet állítani csak a 10 sávos eq-ra meg a compressorra elég időt kell szánni :)
Valóban kicsit túloztam azzal a "20-30" darabbal. Egyébként meg szerintem a régi digitecheket pl: 2112, 2101, rp12 rp20 még nem gépek szerelték össze ellentétben az új "kínai arculattal". Nem azt mondom hogy rosszak az újak mert jó kis pedálok de azért a régi amcsi gyártmányok verik a ma piacon kapható effektek nagy részét. Egyébként meg az rp20-hoz hálistennek szinte ajándék áron jutottam hozzá tök jó állapotban :P Egyetlen dolog amit hiányolok belőle az a looper de hát hiába a '90-es években még sajna nem igen árultak effekteket beépített looperrel. Vagy mégis? Hm...
Én sem hiszem, hogy olyan kevés, de tudtommal nem gyártottak belőle sokat...Amúgy hallottam már én ezt a cuccot szólni... Ott van azért rendesen...Főleg ha kerül alá valami fasza erősítő, mert vonalban azért nem az igazi...
És ha azzal jöttök a kézben van a sound, hát Gergővel bőkezűen bántak fenn..
Ez így tényleg nem igaz. Szerintem kb Magyarországon is van 5-10db biztos. Sorozatgyártott cucc volt,bár valóban nem gyártották hosszú ideig. Utána gyártották még az RP-21D-t,ami picit javított verzió,de lényegében az is ugyanez.
Amúgy valóban jó effekt! Mondhatni,hogy a rackes Digitech 2112/2120 padlóváltozata,de azért ez sem igaz teljesen,bár valóban hasonló a jelút,és az effektblokk. A 2112/2120-ban több algoritmusból lehet választani (24 kontra 15 algoritmus). A csöves előfok is más kicsit,a rackes cuccokban 2db 12AX7 van,a padlómultiban csak egy.
MIndenesetre tényleg jó padlócucc!
Én másfél éve használok 1101-et.Összességében fasza kis cucc,mondjuk 1-2 apróság ( kill dry kapcsoló,soros ,párhuzamos effekt kapcsolás) azért hiányzik róla,de helyette van egy rakás erősítő/láda/effekt modellezés,presetváltásnál effektátusztatás,usb hangkártya funkció ,kapcsolható premap/effekt loop ,stb ..Midi pedállal frankón lehet vezérelni,szóval szerintem nem bánja meg aki megveszi.
A 105000 Ft meg igencsak baráti ár, itthoni új árát figyelembe véve.
Igen,az nekem is nagyon hiányzott,a 2120 ebből a szempontból kényelmesebb.Bár azért annyira nincs eldugva a 2101-ben sem az a Global EQ,csak hát kényelmesebb egyből elérni valamit és csavargatni,mint nyomkodni.
Az kezd körvonalazódni,hogy a 2101 elsősorban stúdiós célokra (de azért élőben is használható jól) használható,a 2112/2120 meg inkább élőben,színpadon.
A Factory Reset kivitelezhető szoftverből is,meg gomb kombinációval is.
Szoftverből:
Utility gomb megnyom,aztán egy jobbra nyil,és ott lesz,hogy Factory Reset,arra nyomj rá.Bejön két lehetőség.Az 1. számú a programokat és algoritmusokat reseteli,a 2. számú az Utility menüt és a Midi menüt.Nyomj 1-est,majd egy YES-t,és resetel a gép.Ha az Utility/Midi menüt is resetelni akarod,akkor csináld végig a fentieket,és a végén 2-es gomb.
Hardveres Factory Reset (mindent resetel!):
Nyomd meg,majd tartsd lenyomva az 1-es gombot,miközben kapcsolod be a cuccot.Egy kis csillag fog megjelenni a kijelző sarkában,ha ez megvan,akkor nyomj egy felfelé nyil (program up) gombot,és már megy is a reset.
Mindkét reset mindent a gyári beállításokra állít,így ugrik az összes preseted és algoritmusod is,szóval ha van olyan,amit megtartanál,akkor mentsd ki PC-re,vagy írd ki egy lapra őket.
A Control 1 lábkapcsoló,és a 2101 FC lábkapcsoló teljesen ugyanaz mindenben,csak a nevük más,meg pár feliratban térnek el.Van amúgy 2120 FC névvel,és Legend II FC névvel is ugyanez. :)
Mindhárom elnevezésű pedál használható a 2101,2112,és 2120 effektekhez is,sőt a Johnson cég (NEM A GITÁROKAT GYÁRTÓ KÍNAI,HANEM A J-STATIONT IS GYÁRTÓ AMCSI JOHNSON!) J8 és J12 nevű footcontrollere is használható bármelyik 21?? effektel,mert az amcsi Johnson cég is a Digitech kezében van,és Digitech effekt modulokat tesznek a Johnson cuccokba.
Az összes hozzá használható kontroller közül a Johnson J12 a legjobb,de a legdrágább és legnagyobb méretű is.
Nekem is 2101 FC pedálom volt még az első 2101-emhez,ami egy sima 2101 volt,aztán lett egy 2101 Limited Editionom,ahhoz már Control1 nevű pedál volt,most meg egy 2120-am van,pedál nélkül. Egy ART X-15-tel használom midivel.
A program és bank váltás meg annyi ha jól emlékszem,hogy a kontroller jobboldali felső gombjával kell buzizni.Ha egyszer lépsz a gombra,akkor programszámot tudsz beírni a többi gombbal,például 8-as pedál+7-es pedál=87-es program.
Ha kétszer lépsz a jobb felső gombra,akkor bankot válthatsz,az 1-0-ig számozott pedálok az egyes bankok,1-es pedál az 1-es bank,2-es pedál a 2-es bank,és így tovább.
Ha meg 3x lépsz a jobb felső pedálra,akkor a hangoló jön be.
A 2120-nál egy kicsit másképp vannak címezve a pedálok,ott azt hiszem a felső pedálsor bankot vált,az alsó meg presetet,vagy ilyesmi,de ezt még nem tudtam kipróbálni.Meg végül is lényegtelen is most,csak úgy megemlítettem. :)
A 2101-ben egy dolgot hiányolok csak... az előfok potijait (bass, mid, treble, presence). Nekem hiányzik. Amúgy meg fasza cucc nagyon. Úgy tűnik, lesz valami zenélős projektem, úgyhogy el kell kezdenem túrni a beállításokat. Télleg... nem tudod véletlenül, hogyan kell "factory reset"-et csinálni? Úgy tűnik, mintha a lábkapcsolóm valami egészen furán lenne beállítva. Pl. bank váltás, patch váltás nem egyértelmű. :-S (Mondjuk ez nem Control 1, hanem a 2101 saját GSP 2101 FC típusú pedálja.
Hupsz,nem!
Elnéztem,2101-nek olvastam a 1101-et,azt hittem azt hozol. :)
A 1101-et sajna nem ismerem.Nem lehet rossz,de az már egy más világ,modellezés,full digi,stb.
Hát a 2101-ben többek között sztereó az effektrész,mármint sztereó a loop return van is,szóval egy teljes értékű rackes multieffekt is.Meg van XLR balanced kimenet,kapcsolható cabinet emulatorral,meg van fejhallgató aljzat (ezt a 2120-ból nagyon hiányolom),meg algoritmus alapú a szerkesztés.Szóval bármelyik effekt bárhová tehető az effektláncban,bármennyiszer (a memória függvényében persze...),és bárhogyan összeköthetőek.
Ha tudsz,akkor V3.00 (Artist) szoftver verziójút hozz,meg sokat dob rajta,ha Dual S-Disc-es.Utóbbi gyárilag csak a Limited Editionban van,de bármelyik 2101-be beletehető utólag a PPC-210 nevű második S-disc kártya,csak elég nehéz beszerezni.
Nekem egy fullos 2101-em volt,egy Limited Edition,eleinte v2.55 szoftverrel,majd később upgradeltem v3.00-ra.
a zajzár az tényleg drasztikus erre szerintem egy hush2 lesz a megoldás,
hozok most egy GSP1101-et kipróbálásra, március végén itt lesz majd meglátjuk mit tud a kicsike
Próbáld meg csöves fej loopjában is,ott is jó.Fej send a 2120 returnba,2120 output meg a fej returnba,a dry/wet mix-et meg 100% wet-re.Tökölni kell eleinte a beállítással,de megéri szerintem.
Viszont ami nem nagyon tetszik a 2120-ban,az a zajzár.Az kicsit drasztikusan avatkozik be.
Ami talán egy kicsit még jobb,az a 2101,viszont azt sokkal-sokkal szarabb programozni/kezelni.Én egy ilyen cseréltem le 2120-ra.
a gyári kis beépített eq-k egyszerüen akkorát dobnak a hangzáson, nem hittem a fülemnek először, eddig csak csöves fejeim voltak-vannak de ez lett most jelenleg a szívem csücske.
Úgyám.Nekem is van egy.
A Control 2 a GSP1101-hez készült,más a csatlakozója is,mint a COntrol1-nek,utóbbi 5 pólusú DIN,előbbi meg ilyen telefondugó szerű izé.
De arra én is kíváncsi lennék,hogy eltér-e valamiben a szabvány,vagy csak a dugó más-e? Mindenesetre elég drága dolog még ez a Control 2.
Kb 2-3 hete nyüstölöm az "új" Digitech 2120 Artistomat és valami istentelenül jó ez a cucc. Marshall 9200 végfokkal pusztít a kicsike, kicsit bonyolult a beállítása de meg lehet szokni, utána már tied a világ. Nem gondoltam volna hogy ilyen jól fog szólni. Érdemes utána kutatni.
nme tudjátok hogy Control 2 pedállal megy a cucc?