Ezt K.András írta: Európára kvázi szarik az Ibanez. Pl: -Nem lehet ezt az erősítőt se kapni :) -AZ S470DXQM-ből európában 1 színt lehet kapni, USA, Japán 3 szín -Rengeteg modell nem is kerül európai forgalomba
Persze ha nagyon akarod meg lehet rendelni de csillagászati összegért.
Ezt K.András írta: Az egy teljesen más ügy, hogy kishazánkba nem jön semmi :) De sok cég a termék skálájának csak egy töredékét forgalmazza európában, ami üzleti szempontból több mind ésszerűtlen.
Pl az ibanez most hozott ki (japánba persze) egy RGT sorozatot (neckthru, korea) amiben EMG-k vannak és matt szürkés-fekete. Echte metálgitár. És mivel koreai nem is lehet olyan drágá (ibanez mércével). Erre baromira ugrana sok gitáros szerintem. Csak meg kell nézni mennyien veszik az LTD-ket amikben HZ van és szintúgy korea. Amiben meg már 81-85 van az meg már majdnem egy Prestige ibi ára
Ezt MUKI írta: Sziasztok! Lenne egy bazinagy kérdésem. Van egy Line6 Spider2 75*2 W-os erősítőm, Egy hárs testű Ibanez gitárom(Basswood), és ebbe keresek PU-t. Rockot jáccunk, EDDA-szerűt,csak a zúzósabbakat meg "kis" metált. A két PU pedig: EMG-85 illetve DUNCAN SH-4 JB. Kérlek segítsetek. Köszi!!!! EMG-85 SD SH-4 JB
Ezt MUKI írta: hmmmmm.... ja a kérdés az hogy melyik lenne jobb, de ez lehetetlen kérdés, mert pl: a honlapon tök jól szólnak a SD-k de Marshallal jáccották fel őket. az emg-t meg fingom sincs mivel. a haverjaim esküsznek az aktívra, de nekem teccik az sd sh4 jb is elégé, de nem tudom hogy az hogy szólna a gityómon meg a cuccomon, ja meg az sd passziv az emg85 meg aktiv.
Ezt MUKI írta: köszi. a kérdés az hogy melyik lenne jobb, és most jöttem rá hogy egy rendszerbe nem lehet kötni aktiv es passiv pickupokat mer a passiv magas frekvenciája *lehalkul* (szar lesz), tehát kell venni egy plusz bigyuszt egy pickup *boostert* (ami ad egy *kis* outputtyot a pickupnak....., vagy az egészet kicserélni aktivra. tehát marad aseymour duncan. de ha tudtok jobb megoldást akkor kérlek irjátok meg.. ja és ezt az összeférhetetlenséget az emg honlapján olvastam......(egyébként lehet hogy hülyeség, én nem tudok semmit erről, és eddig sose hallottam ilyenről)
Ezt skyline írta: edge pro-t csak a faszább japcsi ibikre tesznek azért is ilyan olcsó a grg170mert szerintem tizezres darabszámokkal nyomják indonéziában és inkább tomegcikk mint hangszer nem akarok ezzel senkit megbántani persze vannak jó darabok is nekem sikerult régedden jot kifogni:D de látta már olyat is ami nem volt valami jó
Ezt xanax írta: azért ne légy elkeseredve,bár a kollégáknak sajnos bizonyos szempontból igazuk van.egy ilyen grg vagy ex II. v.III.osztályú faanyagból készülnek,ráadásul akár 4 darabból is.persze azért ez nem jelenti azt,hogy az árkategóriájában ne lenne jó.nekem is volt anno egy ex ibanezem és nagyon megvoltam vele elégedve.nem egy mesterhangszer,de hozta amit kellett.most milyen gitárod van?
Ezt xanax írta: hmm...hát vedd meg azt az ibanezt:)de azért ha nem fárasztó,nézd meg korodilasz ex-ét!floydos gitár,a 170-es meg nem az.természetesen nem egy edge,de hogy képbe legyél a floyd rose-al kapcsolatban,gyakorold annak használatát (ami azért néha nagyon nem egyszerű)arra tökéletes.
Ezt Dav írta: Az a gondom hogy az ibanezemen Edge pro tremcsivel ha tremolózok felfelé akkor mindig elszakadnak a húrok,azt szertném kérdezni hogy meddig lehet feszíteni felfelé mert lehetséges hogy túlfeszítem.Mondjuk a megerősített végű Elixir tovább bírta,akkor vegyek megerősített végű húrt?
Ezt KetherNL írta: Fasza helyre vihetted...:D amúgy meg tényleg nem lehet mindent elvárni még a legfaszább tremolótól sem, vagyis pontosabban a húroktól sem... Meg én még azt vettem észre, ha szakadt húrom a tremolózástól, az mindig a gyakorlás elején történt, vagyis mintha még nem lettek volna bemelegedve a húrok, vagy nem is tudom pontosan, de valami ilyesmire gondoltam...
Ezt egykéthá írta: Elvileg nem tudod túlfeszíteni, amennyit a tremolo enged húzni hátrafele, annyit egy normális húrnak is bírnia kell. Szerintem a satut túl erősen húzod rá, és azon a ponton roncsolja és ellapítja a húrt, attól szakadhat.
Vagy alulról belóg a húr visszatekercselt vége a satuba, arra rászorítasz, pillanatok alatt elpattan. Ez esetben nyugodtan told beljebb a húrt, ameddig nem ütközik belül a kis műanyag tartó izékbe.
Meg amit Kether is mondott, nem árt bejátszani és kézzel kicsit nyújtogatni az új húrokat, mielőtt nekiállsz nagyon vadul tremolo-karozni.
Ezt Gabe írta: Nagyon szep, gondolkodtam is ilyenen, de aztan inkabb joval olcsobban beszereztem egy ujszeru RGT3020-at (hasonlo), mint egy ilyet ujonnan valami 2000 dollar koruli aron. Amugy tenyleg nekem is ez a csucs alom Ibanez :)
Ezt Gabe írta: Ibanezesek! Egy fontos, tremoloval kapcsolatos dolgot szeretnek kozzetenni. Mar regebben is olvastam ezt, de akkor kicsit ketelkedve fogadtam, most viszont tobb megbizhato forrasbol is kiderult, hogy igenis nyugodtan lehet az ibanez tremoloknal a hurmagassagot allitani a hurok lelazitasa, vagy a tremolo leszedese nelkul. Magyarul teljes hurterhelesnel (normal allapotban) is lehet a ket nagy tremolocsavarral a hurmagassagot allitani, semmi kart nem tesz a tremolo pengekben. (na persze azert mindennap en nem tekergetnem...) Ezt regebben egy megbizhato netes oldalon olvastam, most pedig a hires Dan Erlewine egyik konyveben is, ahol a Floyd tipusu tremolok felepiteset, hasznalatat es beallitasat targyalja a konyv. A konyv e fejezeteben az iro es az Ibanez ceg minosegellenorzesi igazgatoja boncolgatja az Edge, Edge Pro, Lo Pro Edge felepiteset, es itt irjak hogy semmi gond, nyugodtan lehet allitani a hurmagassagot normal hurterhelesnel is. Persze a Edge es Lo Pro Edge tulajoknak tisztaban kell lenniuk a ket nagy csavarban levo belso rogzito csavar hasznalataval. Ez amolyan "csavar a csavarban" dizajn (Edge Pro-nal ez megszunt, nem ertem miert, hiszen nagyon jo dolog). A kis belso csavar finom meghuzasaval a kivant hurmagassagnal elerheto hogy a nagy csavar nem fog lotyogni. Eloszor meghuzod finoman a kis belso csavart, aztan a nagy csavart meg egy picit meghuzod, rahuzod es akkor tokeletes lesz. Ezt azert irom, mert sokan ezt nem tudjak hogy ilyen is van, es ez is segit a hangolas stabilitasaban. En amugy meg ajakapoloval (szolozsir?) is be szoktam kenni a 2 csavar es a penge talalkozasi pontjat (ezt is olvastam valahol).
Ezt Gabe írta: Igen, ezek szerint igen. De elofordulhat hogy mas, gyengebb liszensz floydok eseteben, ha nem hasznalnak minosegi kemeny anyagot, akkor a penge tenyleg belemar a csavarba, vagy forditva es kesz a baj.
Ezt egykéthá írta: Köszi! Én is még a legelején 1x terhelés alatt állítottam, érezhetően semmi baja nem lett ... de azért titokban fostam, hogy talán nem kellett volna, és később esetleg kijön valami baja. De most megnyugodtam. :)
Ezt skyline írta: jah ez rgt42 télleg szép gondolkoztam hogy ilyet kéne venni de nem tudok donteni mert ez nagyon szép viszont amit kinéztem framus annak sokkal szebb hangja van
Ezt Galder írta: Nos igen, a 470 csak japó...Sajnos ez koreai, de vhol olvastam hogy amerikai mahagóni vagy mifene van benne. Sz"al lehet a faanyag egy picit talán jobb mint a többi koreaiban. Sajnos ez a szín Európában nincs. Amúgy meg ibanez oldalról van csak USA régióval. Nekem is marad szerintem csak a gyönyörködés benne, mert szerintem a mostani gitáromnál nem jobb. Meg lehet elkopna 2 év alatt. :d Egyik ismerősömnek sima 320fa van és a hardvere megkopott pár hónap alatt. (mmint a színe)
Ezt skyline írta: milyen a mostani gitárod? ja én is néztem hogy mahagóni a test ugyhogy tul rossz nem lehet végulis ha lenne benne két dimarzio akkor tuti lenne mert biztos jól ossze van rakva meg átmenőnyakas
Ezt skyline írta: ajja ez durva szériában air norton meg blue velvet van benne amit belinkeltem nemrég az a 2500eurós gitár ott is csak dimarzio ibanez pickupok voltak
Ezt skyline írta: most jelenleg nincs gitárom:D viszont tedd fel az air norton egy seprűnyélre és rakjál rá egy e hurt és talán még ugy is jól szólna a dimarzio-s seprű
Ezt Gorilla írta: most nagyon amator dolgot fogok kerdezni: Az Ibanez jo gitar? Tudom, hogy benan hangzik, de meg eletemben nem jatszottam Ibanez gitaron, es fogalmam sincs, hogy miert szeretik, vagy miert nem, mi az elonye, mi a hatranya, es mi a kulonlegessege, es kik hasznaljak, es milyen mufajokban? Tudom, hogy vilagmarka, es aa vilag egyik legnevesebb gitarja, de olyan tavol all az en mifajaimtol, hogy nem volt meg szerencsem jatszani rajta. (Egyszer, kb 16 eve volt a belvarosban egy gitarkiallitas, ahol egyszer kiprobaltam egy George Benson modellt kb 18 eves koromban, de ez az ossz Ibanez emlekem) De tudom, hogy leginkabb tomortestu rockgitaroat latni Ibanezbol. Szoval vilagositsatok fel a hulyet Ibanez temaban.
Ezt Galder írta: Amit én tudok, az az, hogy tömörtestűek leginkább, de elég sok műfajban használhatóak és emellett gyönyörűek. Én nem vagyok nagy szaki, de szerintem hamarosan kapsz onfókat a tudoroktól. :D
Ezt skyline írta: nekem edddig már volt 3 ibanezem az utolsót nemrég adtam el de most ugynéz ki hogy váltok és egy framus lesz nekem jól kézreálltak az ibanezek, kényelmesek voltak, de a hangjuk tisztán valahogy jellegtelennek tuntek, persze nekem inkább az olcsóbb modellekből volt
Ezt xanax írta: húú hát gorilla bátyám,nehezet kérsz:)ismervén a műfajt amiben mozogsz,itthon nagyon kevesen használnak semihollow(jól írtam?)ibanezt.a tömörtestű gitájai inkább a rock műfajban szereztek nevet maguknak,bár a jazzisták is előszeretettel használják (főleg a régebbi modelleket)az egybenyakas,fixhidas mahagóni gitárokat.furcsán hangzik,de pont az olcsóságuk miatt nyertek teret,tehát ár-minőségben nagyon ott van.ugye a japán pontosságot,profi hozzáállást nem kell ecsetelnem.a george benson széria ma is létező gitár,állítólag nagyon ott van a szeren.
Ezt xanax írta: sajnos nincs tapasztalatom más leányvállalatok seprűivel,csak a koreaival.régen sajnos koreára is jellemző volt,hogy míg a külcsín nem hagyott kivetnivalót maga után,de a fa bizony nem volt jó minőségű.nem szárították ki kellőképpen,nem hagyták a nyers fákat "mozogni",vetemedni és viszonylag silány minőségű faanyagot használtak.ennek az eredménye egy fakó hangú roppant hamar vetemedő hangszer.a hardver is bizony nagyon gyenge volt anyagminőségben.ma már ez nem jellemző koreára.a többi???nem ismerem.
Ezt skyline írta: nekem volt anno indonéz ibenezem meg koreai is meg volt egy japán is bár igaz az nem az enyém volt hanem egy ismerősé de sokat volt nálam aztán sajna viiszaadtasam (egy rgt2020as volt) na hát az rg170em volt indonéz végulis jó volt meg kényelmes de azért érződott rajta hogy inkább tomegcikk és nem hangszer a koreai rg470 már sokkal profibb volt viszont a tremoloja nem volt valami nagy szám mert folyton hangolódott
Ezt skyline írta: de lehet de tobb mint 13éves volt a gitár és sokat is volt használva szóval már sosem tudom meg hogy segitett-e volna rajta egy rugócsere:D amugy meg utálom a floyd-rose-t
Ezt skyline írta: nem is az hogy nem szeretem hanem nem használom akkor meg minek? bár eddig az osszes gitárom floydos volt kivéve persze az rg170et hát fix húrláb lenne a jó vagy amit most néztem gitárt azon wilkinson van és mindenhol azt mondták róla hogyan nagyon jól tartja a hangolást
Ezt skyline írta: hát nem nagyon játszom metált vagy ilyen keményebb zenéket a bandámmal konnyedebb dallamos rockot játszunk szal inkább overdrive-ot használok mint metalos torzítot:D
Ezt Galder írta: a nagy karozások inkább metalban vannak nem, máshol inkább csak vibratózni szoktak vele? amúgy mit használsz? (mindig keverlek snakepit-tel)
Ezt xanaxNL írta: határozottan jobbak.korea olyan mint régen japán. kb.25-30 éve még elég silány volt a japán felhozatal,ma már minőség a köbön.koreának nincs választása,kurva jónak kell lenni,sok cég szinte teljesen kihelyezte oda a gyártást.