...Az így elért hangzás nem voltak ideális a gitárhoz, ezért úgy döntöttek, hogy megnövelik az erősítő méretét úgy, hogy két 15 wattos Goodmans hangszóró is beleférjen. Ezzel megszűntek a korábbi problémák, és megszületett az új AC30-as. Hivatalosan AC30/4-nek nevezték, mert négy bemenete volt, kettő a szokványos csatornáknak, a másik kettő pedig a Vib/Trem csatornának vagy Vibravox csatornának ahogy akkoriban ismerték. 1959 vége A Shadows három AC30-ast rendelt. Mivel nem voltak teljesen elégedettek sem a Goodmans Audiom, sem a Celestion hangzásával, a Celestion alnikomágnes felhasználásával egy kékre festett, új hangszórót fejlesztett ki.
Az új hangszóró a Vox Blue névre hallgatott, és nagyon fontos szerepet játszott a Vox hangzás megteremtésében és a vállalat sikerében.
1960 júliusa A Shadows a slágerlisták élére került az első instrumentális számával, az Apacsokkal. Az AC30 hangja világosan felismerhető volt, és a Vox márkanév hamarosan a legjobb brit erősítőként került be a köztudatba.
Az 1960-as évek vége Felülvizsgálták az AC30-ast. Megbízhatóbb ECC83 (12AX7) csövet használtak az előerősítési fázisban, és egy harmadik csatornát is beépítettek a rendszerbe. Ez volt a Brilliant csatorna és saját bemeneti párral rendelkezett, amellyel összesen hatra nőtt a bemenetek száma.
Az új modell az AC30/6 elnevezést kapta. A hangzásában csekély különbséget érzett néhány vájt fülű zenész, aki úgy érezte, hogy az AC30/6 nem rendelkezik ugyanazzal a tiszta hangzással, mint az elődje, ezért 1961-ben a Vox egy olyan kiegészítő áramkört ajánlott, amelyet hozzá lehetett adni az új és meglévő AC30-asokhoz. Ezt az egységet Brilliance-egységnek hívták, máskülönben a Vox-katalógusban Top Boost-egységként szerepelt.
Az egység kiegészítő panelt toldott a készülék hátuljához, amellyel a Brilliance-csatorna magas és mély hangjait lehetett állítani.